Fiterz: spoznavanje partnerja na sodoben način

Za 20-letno Izraelko Sapir Shpigel bi lahko rekli, da je pravi novodobni Kupid. Medtem ko je od prijateljev dobivala prošnje po urejanju zmenkov s svojimi prijateljicami, je dobila idejo za Fiterz, platformo za zmenke, ki ima lastnosti socialnega omrežja.
Fiterz: spoznavanje partnerja na sodoben način

Fiterz: spoznavanje partnerja na sodoben način

Fiterz postavlja nove mejnike v času, ko so družbena omrežja v izjemnem vzponu. Gre za mešanico platforme za zmenke in družbenega omrežja, ki po eni strani vsebuje podatke, ki smo jih delili na Facebooku, od priljubljenih filmov, pevcev, knjig, restavracij, po drugi pa izpostavlja diskretnost, ki jo omogoča baza prijateljevih prijateljev.

Ker je osnovana na bazi naših prijateljev, nimamo občutka, da gre za platformo za zmenke, in se zato ne počutimo osramočene ob prijavi. Je zabavna, moderna plaftorma, ki nudi veliko možnosti, da najdemo pravo izbiro partnerja,” razloži Sapir, ki je v Sloveniji živela kar pet let.

Kako najti gospoda pravega?

Sapir se je ideja o Fiterzu porodila ob premlevanju počitniških dni s svojimi prijatelji, v ospredju so bile seveda romantične teme: “Po koncu počitnic smo med odmorom sedeli in se pogovarjali o počitniških norostih. Zdelo se je, da so imeli vsi težave z iskanjem tiste prave osebe, vsi so govorili o groznih zmenkih in zaključkih zvez,” nato pa jo je prijatelj prosil, če mu lahko predstavi kakšno od svojih prijateljic. Navdušena nad predlogom prijatelja pa je obenem pomislila, kako težko bo najti ravno pravo prijateljico zanj. 

Nekoč na družabnih dogodkih, danes na spletu

Prav zato se Fiterz, katerega ime označuje angleška beseda fit (spadati, op.a.), osredotoča na hobije in zanimanja osebe, ker pa gre za krog prijateljev naših prijateljev, je verjetnost za zmenke, ki bi dobili oznako čiste polomije, toliko manjša. “Nič več razočaranj, nič več tujcev,” pravi Sapir.

Ravno v tem segmentu se vidi prepletanje starega načina spoznavanja in novega, ki temelji predvsem na internetnih spoznanstvih. Medtem ko so se v preteklosti, pred nastopom dobe interneta, ljudje spoznavali v resničnem življenju, na družabnih dogodkih, v krogu prijateljev, se danes srečujejo na spletu, Sapir pa je k temu dodala še možnost poznanstev prek prijateljev.

Osvajanje vzhoda

Sapirina ekipa, ki jo sestavlja še dva programerja, Rafael Vaturi in Yoav Adler, s Fiterzom, ki bo v naslednjih mesecih dobil še mobilno različico, meri predvsem na mlade. “V skladu z raziskavo ima 90 odstotkov ljudi, starih med 17 in 35 let, račun na Facebooku,” velike načrte pa kujejo tako za Slovenijo, kot tudi preostale države.

V Sloveniji si želijo Fiterz približati 200 tisoč ljudem, pozneje pa še Hrvatom, Italijanom, Avstrijcem, Francozom, Američanom in Izraelcem. “V naslednji fazi se bomo osredotočili še na bolj eksotične lokacije na vzhodu,” je dodala. 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje