Fiterz: spoznavanje partnerja na sodoben način

Za 20-letno Izraelko Sapir Shpigel bi lahko rekli, da je pravi novodobni Kupid. Medtem ko je od prijateljev dobivala prošnje po urejanju zmenkov s svojimi prijateljicami, je dobila idejo za Fiterz, platformo za zmenke, ki ima lastnosti socialnega omrežja.
Fiterz: spoznavanje partnerja na sodoben način

Fiterz: spoznavanje partnerja na sodoben način

Fiterz postavlja nove mejnike v času, ko so družbena omrežja v izjemnem vzponu. Gre za mešanico platforme za zmenke in družbenega omrežja, ki po eni strani vsebuje podatke, ki smo jih delili na Facebooku, od priljubljenih filmov, pevcev, knjig, restavracij, po drugi pa izpostavlja diskretnost, ki jo omogoča baza prijateljevih prijateljev.

Ker je osnovana na bazi naših prijateljev, nimamo občutka, da gre za platformo za zmenke, in se zato ne počutimo osramočene ob prijavi. Je zabavna, moderna plaftorma, ki nudi veliko možnosti, da najdemo pravo izbiro partnerja,” razloži Sapir, ki je v Sloveniji živela kar pet let.

Kako najti gospoda pravega?

Sapir se je ideja o Fiterzu porodila ob premlevanju počitniških dni s svojimi prijatelji, v ospredju so bile seveda romantične teme: “Po koncu počitnic smo med odmorom sedeli in se pogovarjali o počitniških norostih. Zdelo se je, da so imeli vsi težave z iskanjem tiste prave osebe, vsi so govorili o groznih zmenkih in zaključkih zvez,” nato pa jo je prijatelj prosil, če mu lahko predstavi kakšno od svojih prijateljic. Navdušena nad predlogom prijatelja pa je obenem pomislila, kako težko bo najti ravno pravo prijateljico zanj. 

Nekoč na družabnih dogodkih, danes na spletu

Prav zato se Fiterz, katerega ime označuje angleška beseda fit (spadati, op.a.), osredotoča na hobije in zanimanja osebe, ker pa gre za krog prijateljev naših prijateljev, je verjetnost za zmenke, ki bi dobili oznako čiste polomije, toliko manjša. “Nič več razočaranj, nič več tujcev,” pravi Sapir.

Ravno v tem segmentu se vidi prepletanje starega načina spoznavanja in novega, ki temelji predvsem na internetnih spoznanstvih. Medtem ko so se v preteklosti, pred nastopom dobe interneta, ljudje spoznavali v resničnem življenju, na družabnih dogodkih, v krogu prijateljev, se danes srečujejo na spletu, Sapir pa je k temu dodala še možnost poznanstev prek prijateljev.

Osvajanje vzhoda

Sapirina ekipa, ki jo sestavlja še dva programerja, Rafael Vaturi in Yoav Adler, s Fiterzom, ki bo v naslednjih mesecih dobil še mobilno različico, meri predvsem na mlade. “V skladu z raziskavo ima 90 odstotkov ljudi, starih med 17 in 35 let, račun na Facebooku,” velike načrte pa kujejo tako za Slovenijo, kot tudi preostale države.

V Sloveniji si želijo Fiterz približati 200 tisoč ljudem, pozneje pa še Hrvatom, Italijanom, Avstrijcem, Francozom, Američanom in Izraelcem. “V naslednji fazi se bomo osredotočili še na bolj eksotične lokacije na vzhodu,” je dodala. 

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje