FlyKly: Pričakovali tak uspeh, a ne tako hitro

Predstavljamo vam neverjetno zgodbo o uspehu slovenskega podjetnika. Niko Klanšek, ki je srečo poskusil z zbiranjem denarnih sredstev na Kickstarterju, je za svoje pametno električno kolo (Smart Wheel) v manj kot 48 urah dosegel zastavljeni finančni cilj.
FlyKly: Pričakovali tak uspeh, a ne tako hitro

FlyKly: Pričakovali tak uspeh, a ne tako hitro (Vir slike: FlyKly)

Kaj je poleg zanimive ideje prispevalo h tako odmevnemu uspehu? »Ključ do odmevnega odziva v medijih je izčrpna predpriprava in merjenje na prave medije. Večino medijev smo namreč kontaktirali že pred začetkom kampanje, zato da smo si zagotovili primerno pokritost na dan splavitve. Pomembno je, da si glede medijske kampanje proaktiven in vztrajen ter da na medijsko zanimanje ne čakaš, ampak ga ustvarjaš že vnaprej,« Niko Klanšek izdaja ključ do uspešne promocije svojega projekta.

Pravi, da so dosežen cilj sicer pričakovali, »vsekakor ne tako hitro«. »Zelo nas je razveselila podpora tako vseh finančnih podpornikov kot ostalih, ki so našo kampanjo delili na socialnih omrežjih, še posebej široka podpora doma, v Sloveniji,« ravno slednje, torej izjemna odmevnost na družabnih omrežij, pa je pomemben dejavnik, ki narekuje uspešnost projekta na Kickstarterju, potrjuje tudi nedavno predstavljeni algoritem iz švicarskega inštituta.

Ideja za Smart Wheel je plod večletnih izkušenj na področju električnih koles, prilagajanja potreb in željam kupcev. »Ko nam je uspelo razviti nov električni motor, ki je lažji, tišji in učinkovitejši kot ostali motorji pred njim, je bilo edino logično nadaljevanje, da ga vključimo v nov produkt – zadnje kolo, ki pomaga pri pedaliranju in ga lahko uporabnik preprosto namesti na svoje kolo,« strne idejo o nastanku Smart Wheela.

Glede na odmevne uspehe Slovencev na crowdfunding platformah, si mnogi predstavljajo, da so tovrstne kampanje precej preproste. A obstajajo tudi pasti. Klanšek pravi, da so »pravzaprav dovolj majhne, dokler si nanje pravilno in primerno pripravljen«. Kot napotek pa dodaja: »Zato je potrebno čim bolj točno določiti, kaj in koliko bi rad dosegel in koliko si pripravljen ali zmožen to na koncu tudi dokončati.«

Prednosti je še več, veliko več kot pasti, dodaja Klanšek: »Pristen stik s kupci, ustvarjanje baze oboževalcev, ki s komentarji in predlogi izboljšujejo tvoj izdelek, testiranje izdelka (in celotnega poslovnega modela), še preden pride na trg.« Proizvodnja Smart Wheela bo predvidoma stekla kmalu po zaključku kampanje, torej v začetku prihodnjega leta, prvi pa jih bodo prejeli že maja 2014.

Med kampanjo, ki se še ni zaključila, predstavljajo tudi dodatne cilje (t.i. stretch goals), »s katerimi bomo vse do cilja 500 tisoč dolarjev Smart Wheelu dodajali nove dodatke in izboljšave«. »Naša marketinška strategija je najprej uspešna finalizacija Kickstarter kampanje in ustvarjanje baze uporabnikov, s katerimi bomo lahko sodelovali in naš izdelek še izpopolnjevali,« nato pa želijo čim prej začeti s proizvodnjo in pogovori s partnerskimi prodajalci s celega sveta, ki jih kontaktirajo že od prvega dneva kampanje. »Ko zaključimo s proizvodnjo in prvo serijo Smart Wheelov uspešno pošljemo na trg, pa bomo z marketingom šele zares začeli,« še dodaja Klanšek.

Smart Wheel, ki ima do konca kampanje še več kot 20 dni za zbiranje denarnih sredstev, ob tem pa je zbral že več kot 200 tisoč dolarjev, je namenjen vsem, »ki se vsak dan vozijo v službo ali šolo s kolesom in tja ne bi več radi prihajali utrujeni ali preznojeni.« Namenjen je tudi tistim, ki bi to radi počeli, a zaradi razlogov povezanih s fizično pripravljenostjo, zdravjem ali motivacijo ne kolesarijo. Mišljen je kot orodje, »preko katerega bodo kolesarske iniciative, urbanisti in konec koncev tudi mestne oblasti lahko dostopali do informacij o priljubljenosti kolesarskega prometa in prometno politiko usmerjali temu primerno,« še dodaja Klanšek.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje