Freemium kot uspešna poslovna metoda

Freemium je inovativni poslovni model, ki v zadnjem času postaja čedalje bolj priljubljen. Cilj freemium metode je preko brezplačnih ponudb prepričati posameznike, da bodo kasneje za vaš produkt plačali pravzaprav več, kot so sprva sploh nameravali.
Freemium kot uspešna poslovna metoda

Freemium kot uspešna poslovna metoda (Vir slike: sxc.hu)

Freemium je skovanka iz dveh angleških besed: “free”, ki pomeni “brezplačen” in “premium”, ki pomeni nadgrajene in plačljive storitve. Gre sicer za starejši poslovni model, ki pa se je razširil predvsem v zadnjem času z množično uporabo spleta. Z njegovo uporabo so že uspela svetovno znana podjetja kot so Skype, Flickr, Dropbox, WordPress in mnoga druga.

Odličen primer uspešnega Freemium poslovnega modela je Dropbox.

In kateri so ključni elementi za uspešen freemium posel? Freemium model temelji na dejstvu, da nekdo, ki uporablja brezplačno osnovno storitev, le-to slej ko prej želi nadgraditi in za to tudi plačati. Freemium model mora biti torej sestavljen iz dveh storitev: iz osnovne (brezplačne) in nadgrajene (plačljive). Cilj brezplačnih storitev je pridobiti čimvečjo bazo uporabnikov, od katerih se bo vsaj del kasneje odločil za plačevanje nadgrajenih storitev. Odličen primer uspešnega Freemium poslovnega modela je Dropbox. Uporabnikom ponujajo do 2GB nalaganja podatkov brezplačno, tisti, ki želijo več prostora, pa morajo za to odšteti mesečni pavšal.

Freemium poslovni model se izkaže za najboljšega pri spletnih poslih, ki imajo veliko število uporabnikov. Povprečno se za nakup plačljive storitve odloči od 2 do 10 odstotkov uporabnikov brezplačne verzije, zato velja, da večje kot je število uporabnikov, večji bo dohodek.

Ena največjih napak, ki jih lahko naredi podjetnik je ta, da nenadoma ukine brezplačno verzijo in obdrži le še plačljivo. Večina uporabnikov storitev v tem primeru preneha uporabljati, podjetje pa izgubi tudi tiste uporabnike, ki so nameravali kupiti plačljivo verzijo. Bistveno je torej, da stroške obratovanja predvidete vnaprej in se prepričate, da boste uporabnikom lahko ves čas zagotavljali brezplačno verzijo, v nasprotnem primeru freemium model zagotovo ni prava izbira za vas.

Vir: Startup Marketing Blog

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje