Freemium kot uspešna poslovna metoda

Freemium je inovativni poslovni model, ki v zadnjem času postaja čedalje bolj priljubljen. Cilj freemium metode je preko brezplačnih ponudb prepričati posameznike, da bodo kasneje za vaš produkt plačali pravzaprav več, kot so sprva sploh nameravali.
Freemium kot uspešna poslovna metoda

Freemium kot uspešna poslovna metoda (Vir slike: sxc.hu)

Freemium je skovanka iz dveh angleških besed: “free”, ki pomeni “brezplačen” in “premium”, ki pomeni nadgrajene in plačljive storitve. Gre sicer za starejši poslovni model, ki pa se je razširil predvsem v zadnjem času z množično uporabo spleta. Z njegovo uporabo so že uspela svetovno znana podjetja kot so Skype, Flickr, Dropbox, WordPress in mnoga druga.

Odličen primer uspešnega Freemium poslovnega modela je Dropbox.

In kateri so ključni elementi za uspešen freemium posel? Freemium model temelji na dejstvu, da nekdo, ki uporablja brezplačno osnovno storitev, le-to slej ko prej želi nadgraditi in za to tudi plačati. Freemium model mora biti torej sestavljen iz dveh storitev: iz osnovne (brezplačne) in nadgrajene (plačljive). Cilj brezplačnih storitev je pridobiti čimvečjo bazo uporabnikov, od katerih se bo vsaj del kasneje odločil za plačevanje nadgrajenih storitev. Odličen primer uspešnega Freemium poslovnega modela je Dropbox. Uporabnikom ponujajo do 2GB nalaganja podatkov brezplačno, tisti, ki želijo več prostora, pa morajo za to odšteti mesečni pavšal.

Freemium poslovni model se izkaže za najboljšega pri spletnih poslih, ki imajo veliko število uporabnikov. Povprečno se za nakup plačljive storitve odloči od 2 do 10 odstotkov uporabnikov brezplačne verzije, zato velja, da večje kot je število uporabnikov, večji bo dohodek.

Ena največjih napak, ki jih lahko naredi podjetnik je ta, da nenadoma ukine brezplačno verzijo in obdrži le še plačljivo. Večina uporabnikov storitev v tem primeru preneha uporabljati, podjetje pa izgubi tudi tiste uporabnike, ki so nameravali kupiti plačljivo verzijo. Bistveno je torej, da stroške obratovanja predvidete vnaprej in se prepričate, da boste uporabnikom lahko ves čas zagotavljali brezplačno verzijo, v nasprotnem primeru freemium model zagotovo ni prava izbira za vas.

Vir: Startup Marketing Blog

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje