Friendster, Bebo in LinkedIn po stopinjah Facebooka

Avtor — 12.12.2007
Facebook je bil prvi, ki je omogočil zunanjim razvijalcem delo na svoji platformi. Poteza se je izkazala za uspešno, zato ni nič nenavadnega, da so se nekatere ostale družabne mreže odločile za podoben korak.
Friendster, Bebo in LinkedIn po stopinjah Facebooka

Ali bosta Friendster in Bebo uspela prepričati katerega izmed Facebook-ovih uporabnikov?

Bebo in Friendster sta se danes pridružila mreži LinkedIn, ki je že pred dnevi omogočila razvijanje aplikacij tretjim osebam. S tem želijo lastniki stimulirati svoje uporabnike, jih več časa zadržati na spletišču, jim ponuditi storitve, ki si jih sami morda ne bi nikoli uspeli zamisliti in nenazadnje, s tem pridobiti pogajalsko prednost pri oglaševalcih.

Facebook je skupaj z najetimi razvijalci do sedaj uporabnikom ponudil že skoraj 11.000 aplikacij, ki si jih lahko dodajo k svojemu profilu. Nekaj manj kot 100 razvijalcev si je s tem delom zagotovilo dostojno mesečno plačilo, vendar je ta številka v primerjavi s pričakovano prenizka. Aplikacije kot sta iLike in RockYou´s Superwall sta pridobili milijone Facebook-ovih uporabnikov, avtorji aplikacij pa že razmišljajo, kako bi jih bolje monetizirali.

Vir: VentureBeat

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje