FURS z nagradno igro potrošnike vabi k preverjanju računov

Že čez nekaj dni bo uporaba davčnih blagajn v Sloveniji obvezna. V želji po spodbujanju potrošnikov, da zahtevajo, vzamejo in preverijo račune, bo FURS v prihodnjem letu pripravil 4 kroge nagradne igre »Vklopi razum, zahtevaj račun!«, ter izžrebancem vsakič podelil po 15, 10 in 5 tisoč evrov nagrad.
FURS z nagradno igro potrošnike vabi k preverjanju računov

Aplikacija »Preveri račun«

Finančna uprava RS ob uvedbi obvezne uporabe davčne blagajne pripravlja nagradno igro, namenjeno spodbujanju potrošnikov, da ob vsakem nakupu zahtevajo, vzamejo in preverijo račune. V nagradni igri bo lahko sodeloval vsakdo, ki bo zbral vsaj 10 računov, izdanih s strani različnih ponudnikov storitev oz. blaga, ter jih posredoval na FURS. 

V nagradni igri bo mogoče sodelovati na tri načine:

  1. Preko mobilne aplikacije »Preveri račun«: Potrošnik preko mobilne aplikacije Finančni upravi RS posreduje podatke o računu in ga obenem preveri. Ko to v posameznem krogu nagradne igre stori z desetimi računi različnih izdajateljev, se samodejno uvrsti v nagradno žrebanje.
  2. Preko odprtega portala e-Davki: Postopek je podoben oddaji preko mobilne aplikacije.
  3. Po pošti: Potrošnik mora deset računov različnih izdajateljev poslati v kuverti na naslov: FURS, »Vklopi razum, zahtevaj račun!«, p. p. 270, 1001 Ljubljana. V kuverto je treba priložiti tudi svojo davčno številko.

Nagradna igra bo potekala od 2. 1. 2016 do 31. 12. 2016 v štirih zaporednih krogih:

  • 1. krog: 2. 1. 2016 do 31. 3. 2016
  • 2. krog: 1. 4. 2016 do 30. 6. 2016
  • 3. krog: 1. 7. 2016 do 30. 9. 2016
  • 4. krog: 1. 10. 2016 do 31. 12. 2016

V posameznem žrebanju lahko uporabnik sodeluje z več paketi računov. Z istim računom lahko sodeluje le enkrat.

V vsakem krogu nagradne igre bodo izžrebane nagrade v vrednosti 15, 10 in 5 tisoč evrov. Dodatna nagrada v vrednosti tisoč evrov bo izžrebana za tiste udeležence, ki bodo sodelovali v nagradni igri preko mobilne aplikacije ali preko odprtega portala e-Davki.

Skupni nagradni sklad nagradne igre »Vklopi razum, zahtevaj račun!« znaša 124.000 evrov. Prav toliko proračunskih sredstev pa bo namenjeno oglaševanju. Z oglaševanjem na radiu in televiziji ter na spletu želi FURS potrošnike ozaveščati, da je jemanje računov dobro tako za njih kot za državo, saj s tem prispevajo k zmanjševanju sive ekonomije. Prav tako pa jih bodo spodbujali, da jemljejo in preverjajo račune ter sodelujejo v nagradni igri. Oglaševanje bo od 2/2 danes do konca marca 2016 izvajal UKOM z že uveljavljenim sloganom »Vklopi razum, zahtevaj račun!«. Nagradna žrebanja bodo predvajana na TV Slovenija.

Podrobnejše informacije o nagradni igri in pravila so objavljene na spletni strani Finančne uprave RS.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


e blagajna: nepogrešljiv pripomoček za podjetnike

e blagajna: nepogrešljiv pripomoček za podjetnike

Ker je tehnologija tako zelo napredovala, je potrebno iti v korak s časom. Pri tem pa uporabljati tudi naprave, ki nam zagotavljajo, da smo konkurenčni.   Preberite več >>

Mini blagajna je namenjena vsem davčnim zavezancem

Mini blagajna je namenjena vsem davčnim zavezancem

Mini blagajna je mobilna aplikacija, ki omogoča izdajanje gotovinskih računov na POS tiskalnikih z uporabo Android tablice ali Android pametnega telefona. Namenjena je davčnemu potrjevanju računov preko spletne strani Finančne uprave RS. Uporabljajo jo lahko vsi davčni zavezanci, saj njena uporaba ni vezana na število računov. Preberite več >>

Kaj je davčna blagajna?

Kaj je davčna blagajna?

Enotna strokovna opredelitev davčne blagajne ne obstaja. To so sistemi in modeli, ki na bolj ali manj učinkovit način zagotavljajo, da podatki o izdanih računih in prometu davčnih zavezancev odražajo dejansko stanje. Preberite več >>

Kdaj je potrebna knjiga vezanih računov?

Kdaj je potrebna knjiga vezanih računov?

Davčni organi se trudijo, da bi preprečili sivo ekonomijo, zaradi katere nastaja tako škoda državi (plačilo davščin) kot tudi nelojalna konkurenca, zato je poslovanje vseh, ki opravljalo kakršno koli dejavnost, mogoče zgolj z neposrednimi nakazili na transakcijski račun. Preberite več >>

Osnove davčnih blagajn

Osnove davčnih blagajn

Državni zbor je v letu 2015 sprejel Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR), ki je v veljavo stopil s 1. avgustom 2015 in v prakso gotovinskega poslovanja vpeljuje tako imenovane davčne blagajne. Preberite več >>

Kako se izogniti stroškom z davčno blagajno?

Kako se izogniti stroškom z davčno blagajno?

Od januarja letos je uporaba davčnih blagajn obvezna, do konca decembra prihodnje leto pa poteka prehodno obdobje, v katerem je še možno uporabljati vezano knjigo računov. Podjetniki morate zato že ob začetku podjetniške poti pomisliti na stroške, ki jih prinašajo davčne blagajne. Preberite več >>

Kakšni so učinki uvedbe davčnih blagajn?

Kakšni so učinki uvedbe davčnih blagajn?

Finančna uprava Republike Slovenije je razkrila prve učinke uvedbe davčnih blagajn. Poskusno smo jih začeli uporabljati že 1. decembra lani, uradno pa je sistem zaživel 2. januarja letos. Na upravi pravijo, da ima uvedba pozitivne učinke. Poglejmo podrobneje. Preberite več >>

Zavezanec, ki ni davčno potrdil kar 740 računov

Zavezanec, ki ni davčno potrdil kar 740 računov

Finančni inšpektorji, ki od februarja izvajajo strožji nadzor in dosledno izrekajo globe vsem zavezancem, ki še ne bodo vključeni v sistem davčnih blagajn, so med enim od davčnih inšpekcijskih nadzorov našli samostojnega podjetnika, ki od sredine januarja ni davčno potrjeval računov. Preberite več >>

Furs: 742 nadzorov in za 24.200 evrov glob

Furs: 742 nadzorov in za 24.200 evrov glob

Finančna uprava Republike Slovenije je s prvim februarjem poostrila nadzor in začela dosledno izrekati globe zavezancem, ki še niso vključeni v sistem davčnih blagajn ali pa bodo pri njih zasledili nepravilnosti. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje