G točka vas lahko popelje do popustov in ugodnosti

Avtor Maruša Žibert — 30.05.2015
Komentiraj!
Če se odpravljate na potep po Sloveniji, zaidete v kakšno manj znano mestece, potem nastopi težava – kje se dobro je in kje se kaj dogaja? Rešitev na to in podobna vprašanja, tako za uporabnike kot ponudnike storitev, ponuja šestčlanska ekipa Gspot.
G točka vas lahko popelje do popustov in ugodnosti

Ekipa, ki razvija aplikacijo Gspot (Vir slike: osebni arhiv).

Ekipa je razvila aplikacijo Gspot, za katero pravijo, da je namenjena vsem, ki pri nakupu radi kaj privarčujejo in obenem zaslužijo. Kako to omogočajo? Uporabnik se odpravi v kavarno, kjer na mizi opazi Gspot ponudbo. Brezplačno si prenese mobilno aplikacijo, in sicer prek spletnih tržnic Google Play ali App Store ali pa prek njihove spletne strani www.gspot4me.com, se registrira, potrdi e-pošto z registracijo. »V aplikacji pregleda ponudnikovo ponudbo in izbere kavo z mlekom, ter jo naroči natakarju. Le-ta mu prinese naročeno kavo, račun in QR kodo.« Uporabnik nato poravna račun pri natakarju, v aplikaciji pa izbere kavo z mlekom in s klikom izbere možnost skeniraj. Prek QR kode še v istem trenutku prejme Gspot zaslužek.

»QR kodo je možno skenirat zgolj enkrat. Takoj, ko ima uporabnik dovolj sredstev, torej G točk, jih lahko uporabi, in sicer kot plačilo pri kateremkoli ponudniku znotraj sistema, a le za ponudbe po redni ceni,« pojasnjuje ekipa.

Ponujajo najcenejše merljivo oglaševanje v Sloveniji

V sistemu je trenutno 22 ponudnikov, od wellnessov, restravracij, picerij, kavarn, barov in ponudnikov, ki ponujajo otroške igrače, prtljažnike za kolesa in ostale izdelke za uporabnikovo vsakodnevno uporabo. »Ponudnikom nudimo trenutno najcenejše merljivo oglaševanje v Sloveniji, vse je odvisno od skeniranih QR kod oziroma realiziranega obiska do ponudnika, s celotnim pregledom in statistiko poslovanja,« ponujajo pa tudi oglaševanje prek družbenih omrežij, njihove spletne strani, direktno ozaveščanje potencialnih uporabnikov prek promotork in promotorjev ter promocijskega reklamnega materiala, kot so na primer majice, letaki in plakati.

Le še do 31. maja imate čas za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta! Prijavite se!

Za lažjo uporabo tudi zemljevid s ponudniki

»Obveščanje pri že obstoječih ponudnikih poteka prek push notifikacij in e-novičk,« sistem pa nadgrajujejo tako, da bodo uporabniki iz določenega območja Slovenije prejeli le njim relevantne, uporabne informacije. V aplikaciji se nahaja tudi zemljevid s ponudniki, kar omogoča uporabniku izbor med ponudniki glede na svojo trenutno ali željeno lokacijo.

Vsakemu ponudniku dajejo tudi možnost nadzorovanega in targetiranega obveščanja uporabnikov, ki pa po besedah ekipe ni »nadležna«. Pred kratkim so sistem nadgradili še tako, da ponudniki prejemajo bonus od uporabnikov, ki so priporočili Gspot ponudbo in sicer v obliki znižanja stroška.

Še letos želi ekipa Gspot pridobiti franšizo na hrvaškem trgu, saj ta ponuja številne potencialne gostinske, turistične in druge storitvene ponudnike (Vir slike: osebni arhiv).

Kaj ponujajo ponudnikom?

Za ponudnike je oglaševanje brezplačno vse do trenutka, ko uporabnik skenira prejeto QR kodo. »Naši končni kupci so ponudniki, ki od vloženega zneska v izbrano reklamo želijo rezultat. So osebe, ki se zavedajo, da je danes potrebno iti v korak s časom in tako današnji družbi mobilne tehnologije ponuditi ponudbo »na klik« zbrano na enem mestu.«

Ponudniku nudijo "najenostavnejši sistem nagrajevanja njegovih stalnih strank in privabljanja novih", njihova prednost je tudi dejstvo, da delujejo brez UPN položnic, TRR računov, bančnih kartic, tehnološkega sistema ali kakršnih koli drugih obrazcev. "Največja prednost za ponudnika pa je vsekakor to, da  uporabnik naročeno Gspot ponudbo plača neposredno njemu," in dodajajo, da G točk uporabniku ni potrebno porabiti v določenem roku ali le pri določenem ponudniku.

Stroški oglaševanja ponudnika so odvisni od dejanskega obiska, prometa oziroma koriščenja ponudbe prek mobilne aplikacije, torej skeniranja QR kode. Ponudnik plača le dejanski obisk in koriščenje ponudbe preko sistema Gspot, medtem ko se oglaševanje izvaja povsem neodvisno od obiska.

Kdo ustvarja aplikacijo?

Aplikacijo je ekipa - sestavljajo jo Litjan Enej Gradišek, sicer direktor podjetja EGRAL, ki je zaživelo lani s pomočjo Uroša Ribiča, uspešnega podjetnika ter direktorja in lastnika podjetja Terra In, dopolnjujejo pa jo še Romana Kralj, ki skrbi za kadrovske zadeve, oglaševanje na družbenih omrežjih, Matej Cerovšek, ki nudi pomoč pri nadgradnjah sistema, prodaji, marketingu, veliko izkušenj ima tudi na področju gostinstva in turizma, Tara Tkalec, ki skrbi za grafično oblikovanje, izboljšave in ideje na tem področju, ter Lojze Žust, študent Fakultete za računalništvo in informatiko v Ljubljani, ki skrbi za stabilnost sistema, tehnično in programsko nadgrajevanje in vzdrževanje aplikacije in spletne strani -, pričela razvijati leta 2013, maja lani pa so začeli s fazo programiranja. Od lanskega septembra je na voljo tako za OS Android kot tudi za iOS.

Letos v načrtu tudi Hrvaška

Še letos je želja ekipe Gspot pridobiti franšizo na hrvaškem trgu, saj ta ponuja številne potencialne gostinske, turistične in druge storitvene ponudnike. »Pozneje pa je naš cilj prodreti na trge baltskih držav in ostalega dela Balkana,« pravi ekipa, ki je v preteklosti sodelovala s podjetjem Chipolo, saj so skupaj iskali rešitve na področju poslovanja z brezžičnimi napravami.

»Trenutno se povezujemo s podjetji, ki se profesionalno ukvarjajo z oglaševanjem, marketingom in poslovanjem. Povezujemo se s podjetji, ki organizirajo sejme in dogodke, da bi povečali ozaveščenost ljudi o našem produktu. Povezali smo se z Mladinskim Centrom v Litiji ter študentom ponudili možnost izobraževanja na področju trženja in opravljanja študentskega dela,« še dodajajo.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice