Gary Dahl, izumitelj popolnega hišnega ljubljenčka, umrl pri 78 letih

Konec marca je umrl Gary Dahl, znan po tem, da je čez noč postal milijonar z navadnimi kamni, ki jih je prodajal kot popolne hišne ljubljenčke. Njegov uspeh je dokaz, da je velikokrat bolj kot izdelek pomembna zgodba, ki stoji za njim.
Gary Dahl, izumitelj popolnega hišnega ljubljenčka, umrl pri 78 letih

Gary Dahl, izumitelj popolnega hišnega ljubljenčka, umrl pri 78 letih.

Zgodba o uspehu se je začela neke noči v baru, kjer je Gary Dahl popival s prijatelji. V opojnem ozračju je pogovor nanesel na hišne ljubljenčke in težave povezane z njimi, kot so hranjenje, sprehodi in čiščenje. V trenutku navdiha se je Gary pošalil, da on s svojim hišnim ljubljenčkom nima takšnih problemov. Njegov ljubljenček je navaden kamen. Takrat je Gary pomislil, da bi si takšnega popolnega ljubljenčka želeli tudi drugi.

Tako je ustvaril nov “izdelek” Pet Rock, kamen, ki je služil kot popolni hišni ljubljenček. Prodajal ga je za 3,95 dolarjev, kar bi danes znašalo 17,87 dolarjev. Verjetno si niti izumitelj ni predstavljal, kakšen uspeh bo doživel, saj je v le nekaj mesecih, z vrhuncem pred božičnimi prazniki leta 1975, prodal okoli 1,5 milijona kamnov, kar ga je v trenutku naredilo milijonarja.

Kamen, ki ni bil le kamen

Kupce je bolj kot to, da so dobili kamen, prepričal občutek, ki so ga imeli ob nakupu. Gary se je potrudil, da so kupci kamen dojemali kot živo stvar, ki čuti in se zaveda. Vsak kamen je bil udobno nastlan v elegantno kartonasto škatlico, z luknjicami za zrak. Ker kamen ni bil običajen hišni ljubljenček, je Gary priložil še navodila za nego, hranjenje in usposabljanje. V navodilih je med drugim pisalo, da morate kamen, ko ga vzamete iz škatle, če je vznemirjen, položiti na star časopisni papir. Kamen bo vedel, zakaj je na časopisnem papirju, in bo počakal tam, dokler ga ne odstranite.

Uspeh je trajal le nekaj mesecev (dovolj da je Gary postal milijonar). Tako hitro, kot je prodaja narasla, je tudi upadla, tako da je imel Gary na koncu na zalogi na deset tisoče neprodanih kamnov. Verjetno Pet Rock ni bil več v modi, poleg tega pa so se pojavili posnemovalci, ki so želeli na preprost način zaslužiti.

Vir: inc.com in nytimes.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje