Gigodesign dizajnira celostno!

Avtor Urša Eva Pucelj — 12.12.2013
Komentiraj!
Gigodesign, uspešna agencija, specializirana za dizajn menedžment projekte, pri svojem delu poudarja pomen interdisciplinarnega pristopa k dizajnu. Ekipo oblikovalcev, strategov in strokovnjakov s področja komunikacij, spleta in vodenja projektov vodita Matevž Medja in Miha Klinar.
Gigodesign dizajnira celostno!

Gigodesign dizajnira celostno! (Fotografija: Dragan Arrigler)

Strateško že od ustanovitve leta 2000 implementirajo znanje o blagovnih znamkah, dizajnu in komunikaciji z namenom razvoja funkcionalno in estetsko dovršenih produktov. Danes ekipo okoli dvajsetih oblikovalcev, strategov in strokovnjakov s področja komunikacij, spleta in vodenja projektov, vodita partnerja v podjetju Matevž Medja in Miha Klinar.

Med vodilnimi slovenskimi podjetji, specializiranimi v industrijskem dizajnu

Obenem Gigodesign predstavlja eno izmed vodilnih slovenskih podjetij, specializiranih v industrijskem dizajnu, vizualnih komunikacijah, 'web' in storitvenem dizajnu ter komunikacijskih in marketinških strategijah.

Težijo k prepoznavanju bistvenih problemov, ki jih skušajo reševati celovito, ponosni pa so predvsem na projekte, ki vplivajo ali spreminjajo poslovne modele in spodbujajo inovacijsko kulturo.

Finančne zadrege uspešno rešujejo

»Seveda se tudi v našem poslu, pa ne samo v času krize, pojavljajo finančne zadrege. Če je le mogoče, se jim izogibamo tako, da dobro skrbimo tako za naročnike, ki nam zaradi tega ostajajo zvesti in nam zaupajo več projektov, kot za zaposlene, da čim bolje razvijajo svoje potenciale. Poleg tega je nujno ostati v koraku s časom, spremljati trg in trende ter razvijati nove storitve, ki jih naročniki potrebujejo,« meni Matevž Medja, direktor in partner v oblikovalski agenciji Gigodesign.

Pri tem pojasnjuje: »Kriza se tako odraža tudi pri nas; po eni strani v tem, da je naročnikov mogoče manj, po drugi strani pa pridobivamo več zvestih naročnikov, ki nam zaupajo, ki vedo, da dizajn pomeni dodano vrednost in konkurenčno prednost. Poleg tega širimo svoje dejavnosti in razvijamo lastne projekte ter produkte, npr. kuhinjski set Leis (www.leis.si), pospeševalnik DesignForward (http://www.dsgnfwd.com/) ter Kompetenčni center za dizajn menedžment, v katerem sodelujemo kot pobudnik in vodilni partner (http://www.design-management.si/).«

Uspešna vsakoletna žetev nagrad

Za projekte, ki so jih razvili za naročnike, so prejeli več nagrad Red Dot, štiri nagrade PlusX Award (vse za Elanove smuči), Design Preis Deutschland, nagrado Zlata inovacija na GZS, nagrado Top of the top za najboljši izdelek na sejmu Ambient lansko leto, nagrado Oblikovanje leta na letošnjem mesecu oblikovanja, obenem pa tudi nagrade in pohvale na oglaševalskih festivalih in oblikovalskih dogodkih, kot so: BIO, SOF, Golden Drum, Cannes, Bienale vidnih sporočil Slovenije

Učinkovita celostna uporaba dizajna

Gigodesign svojim naročnikom tako ne ponuja samo industrijskega dizajna, ampak celostno podporo pri razvoju izdelkov, izdelčnih skupin in znamk – grafično oblikovanje, razvoj spletnih strani in komunikacijskih strategij ter svetovanje na področju dizajn menedžmenta.

Zakaj takšna odločitev? »Ker smo prepričani, da je za viden rezultat potrebno dizajn uporabljati celostno, v vseh fazah razvoja produkta ali znamke in na vseh ravneh poslovanja, ne le kot 'češnjico na torti', ki izdelek ali znamko naredi privlačnejša za potrošnika,« razloži Medja.

Tudi njihovi načrti za naprej so zgovorni: »V prihodnosti velik potencial vidimo v sodelovanju s start-upi, v še tesnejšem povezovanju z naročniki (svetovanje za vključevanje dizajna v vse faze poslovanja), razvoju lastnih produktov in bolj intenzivnem nastopu na tujih trgih,« nadaljnje vizije Gigodesigna za konec optimistično razjasni Medja.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice