Glasbene prireditve so priložnost za podjetje

Richard Branson, ustanovitelj uspešnih podjetij in blagovnih znamk, kot so Virgin Atlantic Airways, Virgin Mobile in Virgin Australia, je glasbo vedno uporabljal kot del marketinga za svoje produkte in storitve. Na podoben način lahko tudi vi izboljšate prepoznavnost vašega podjetja.
Glasbene prireditve so priložnost za podjetje

Glasbene prireditve kot priložnost za podjetje (Vir slike: virgin.com)

Richard Branson je glasbo že od nekdaj vključeval v svoje življenje in še danes veliko časa posveti organizaciji različnih glasbenih prireditev v okviru svojih podjetij.

Svoj prvi glasbeni festival je organiziral že daljnega leta 1996. Danes V festival, kot ga je poimenoval, velja za tradicionalni dogodek, ki se ga v Veliki Britaniji udeleži na tisoče obiskovalcev. Poleg omenjenega Branson vsako leto organizira še festival FreeFest v Združenih državah Amerike ter različne glasbene dogodke v Južni Ameriki in drugod po svetu. 

Kaj pravzaprav Branson pridobi z organizacijo tovrstnih prireditev? Kot pravi, so prednosti, ki jih pridobijo njegova podjetja in blagovne znamke ogromne. Tudi ostalim podjetnikom priporoča ukvarjanje z glasbenimi festivali. Za vse, ki nameravajo to početi, ima tri nasvete:

Naj bodo vaše glasbene prireditve unikatne

Poskrbite, da se bodo vaših glasbenih festivalov udeležile množice obiskovalcev. To lahko dosežete z dobro ponudbo nastopajočih, ki so priljubljeni, veliko pa k temu pripomore tudi namen same prireditve – dobrodelni koncert z zbiranjem denarnih sredstev za revne otroke bo gotovo privabil vse ozaveščene prebivalce iz bližnje okolice.  

K veliki udeležbi pripomore tudi unikatnost. Branson je namreč V festival zastavil nekoliko drugače kot ostali – namesto, da bi na prizorišču postavil zgolj en oder z določeno zvrstjo glasbe, je na različnih lokacijah v istem parku postavil kar dva odra in na ta način privabil ljubitelje različnih glasbenih zvrsti – nastopajoči na prvem odru so gledalce zabavali v soboto, tisti z drugega odra pa v nedeljo.

Na oder povabite zvezdnike

Velike zvezde na vašem odru bi gotovo privabile na tisoče in tisoče obiskovalcev, toda velikokrat se zgodi, da si njihovega nastopa zaradi premalo denarnih sredstev, namenjenih za izvedbo festivala, ne moremo privoščiti. V tem primeru jih lahko poskušamo prepričati tako, da jim ponudimo razloge, zakaj na vašem festivalu ne smejo manjkati in v kolikor se bodo z vami strinjali, bodo morda nekoliko znižali svoje zahteve glede plačila. 

K organizaciji prireditve povabite svoje stranke

Organizacija prireditve naj poteka v običajnem delovnem času vaših zaposlenih, k postopku organizacije pa lahko vključite tudi svoje stranke in ostale. Resda bo tovrstno početje zahtevalo nekoliko več denarnih sredstev in boljšo organizacijo, ampak rezultati vas lahko osupnejo – morda boste pri tem dobili kakšno novo zamisel, ki jo boste lahko uporabili kot izboljšavo vaših poslovnih procesov, v vsakem primeru pa boste s trudom navdušili svoje stranke, ki bodo morda postale vaš oboževalec.

Vir: Virgin.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje