Glasbene prireditve so priložnost za podjetje
Glasbene prireditve kot priložnost za podjetje (Vir slike: virgin.com)
Richard Branson je glasbo že od nekdaj vključeval v svoje življenje in še danes veliko časa posveti organizaciji različnih glasbenih prireditev v okviru svojih podjetij.
Svoj prvi glasbeni festival je organiziral že daljnega leta 1996. Danes V festival, kot ga je poimenoval, velja za tradicionalni dogodek, ki se ga v Veliki Britaniji udeleži na tisoče obiskovalcev. Poleg omenjenega Branson vsako leto organizira še festival FreeFest v Združenih državah Amerike ter različne glasbene dogodke v Južni Ameriki in drugod po svetu.
Kaj pravzaprav Branson pridobi z organizacijo tovrstnih prireditev? Kot pravi, so prednosti, ki jih pridobijo njegova podjetja in blagovne znamke ogromne. Tudi ostalim podjetnikom priporoča ukvarjanje z glasbenimi festivali. Za vse, ki nameravajo to početi, ima tri nasvete:
Naj bodo vaše glasbene prireditve unikatne
Poskrbite, da se bodo vaših glasbenih festivalov udeležile množice obiskovalcev. To lahko dosežete z dobro ponudbo nastopajočih, ki so priljubljeni, veliko pa k temu pripomore tudi namen same prireditve – dobrodelni koncert z zbiranjem denarnih sredstev za revne otroke bo gotovo privabil vse ozaveščene prebivalce iz bližnje okolice.
K veliki udeležbi pripomore tudi unikatnost. Branson je namreč V festival zastavil nekoliko drugače kot ostali – namesto, da bi na prizorišču postavil zgolj en oder z določeno zvrstjo glasbe, je na različnih lokacijah v istem parku postavil kar dva odra in na ta način privabil ljubitelje različnih glasbenih zvrsti – nastopajoči na prvem odru so gledalce zabavali v soboto, tisti z drugega odra pa v nedeljo.
Na oder povabite zvezdnike
Velike zvezde na vašem odru bi gotovo privabile na tisoče in tisoče obiskovalcev, toda velikokrat se zgodi, da si njihovega nastopa zaradi premalo denarnih sredstev, namenjenih za izvedbo festivala, ne moremo privoščiti. V tem primeru jih lahko poskušamo prepričati tako, da jim ponudimo razloge, zakaj na vašem festivalu ne smejo manjkati in v kolikor se bodo z vami strinjali, bodo morda nekoliko znižali svoje zahteve glede plačila.
K organizaciji prireditve povabite svoje stranke
Organizacija prireditve naj poteka v običajnem delovnem času vaših zaposlenih, k postopku organizacije pa lahko vključite tudi svoje stranke in ostale. Resda bo tovrstno početje zahtevalo nekoliko več denarnih sredstev in boljšo organizacijo, ampak rezultati vas lahko osupnejo – morda boste pri tem dobili kakšno novo zamisel, ki jo boste lahko uporabili kot izboljšavo vaših poslovnih procesov, v vsakem primeru pa boste s trudom navdušili svoje stranke, ki bodo morda postale vaš oboževalec.
Vir: Virgin.com