Globalni timi

Globalni timi se soočajo s problemi omejenega fizičnega kontakta, ogromnimi razdaljami in velikimi časovnimi razlikami. Prav tako težave nastanejo zaradi razlik v znanju tujega jezika in zaradi razlik v kulturi. Vse te razlike lahko privedejo do motenega delovanja globalnega tima.
Globalni timi

Globalni timi. (Vir slike: sxc.hu)

Vodenje in kontrola globalno razpršenega tima je prav zaradi vseh razlik zelo zahtevna. Da pa ne bi prihajalo do prevelike zmede mora biti določen standardni uradni jezik in jasno začrtani cilji ter okvirji.

Za nemoteno vodenje globalnega tima vodjem priporočamo, da ustvarjajo tako imenovane „trenutke”. V nadaljevanju vam predstavljamo 4 vrste omenjenih trenutkov:

1. Formalno uveden neformalen čas

Informacije se lažje pretakajo, če se člani tima pogovarjajo neformalno, med druženjem. Vse lepo in prav boste rekli – vendar, kako naj se družijo člani ekipe na globalni ravni? Naloga vodje je, da ustvari okolje za neformalne pogovore prek spletnih aplikacij, tako, da sam prične pogovor o tem, kako je včeraj odšel v avtomehanično delavnico z namenom menjave olja in na koncu tam pustil avto, ker avto ni potreboval zgolj menjave olja temveč bolj zahteven servis. Kljub temu, da gre za neformalni pogovor mora le ta biti omejen na določen čas v dnevu.

2. Spodbujanje debat

Naloga vodje je, da globalno ekipo spodbudi k debati in argumentiranim prepirom. Na tak način bo ekipa prišla do širokega nabora možnih rešitev.

3. Poudarek na razlikah

Vodja globalnega tima mora poudarjati „dobre” razlike med člani. Eden izmed takšnih načinov je ta, da pogosto omenja dobre latnosti in bogate izkušnje posameznih članov, npr.: Janez je zelo izkušen na področju spletnega oglaševanja, saj je bil vodja ene izmed najbolj uspešnih spletnih oglaševalskih akcij v Evropi. Mike je strokovnjak na področju mehanike, saj ima dolgoletne izkušnje in doktorat na to temo.

4. Ustvarjanje trenutkov zavedanja

Eden izmed največjih problemov globalnih timov je ta, da se člani me seboj ne poznajo, ne poznajo načina dela drugih članov in njihovega delovnega okolja. V kolikor na tem področju ne ukrepamo se nam zgodi, da člani tima pričnejo sklepati (največkrat napačno), npr.: George iz Italije je neumen (ker ne zna dobro angleško), vse je njihova krivda, itd.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje