GOAT STORY navdušil v Londonu

GOAT STORY, skodelica za kavo v obliki kozjega rogu, je bila prejšnji konec meseca prvič predstavljena širši javnosti v Londonu, kjer so Slovenci poželi velik uspeh in navdušenje obiskovalcev.
GOAT STORY navdušil v Londonu

GOAT Mug (Vir slike: goat-story.com)

V Britanski prestolnici je konec septembra potekal Designjunction, sejem sodobne opreme in kulture, ki se vsako leto odvija v okviru londonskega tedna dizajna. Gre za sejem, na katerem je letno prisotnih več kot 200 oblikovalcev in razstavljalcev iz celotne Evrope, letošnje leto pa se ga je udeležila tudi ekipa GOAT STORY in širši javnosti prvič predstavila svoj produkt: GOAT Mug. 

Zgodba o skodelici za kavo v obliki kozjega rogu, ki lahko služi tudi kot modni dodatek, se tako ni končala le pri uspešno izpeljani Kickstarter kampanji, ampak jo celotna ekipa uspešno pelje naprej. Izdelek je vidno navdušil obiskovalce sejma Designjunction, več kot 150 mimoidočih pa si je priskrbelo svoj GOAT Mug in že lahko uživa v pitju kave v stilu, kadarkoli in kjerkoli.

GOAT STORY je zgodba o odkritju kave, ki je navsezadnje bila naša inspiracija pri snovanju in dizajnu tega unikatnega izdelka. Od ljudi, ki so že prejeli svoj GOAT Mug smo prejeli same pozitivne odzive, navdušenje obiskovalcev Designjunction-a pa je za nas le še dodatna potrditev in zagon za prihajajoče projekte,” je povedal direktor podjetja, Anže Miklavec.

Ekipa je v tujini navduševala ne le s skodelico za kavo, ampak tudi z edinstvenim “drip” sistemom za kavo in “POP UP shopom”, izdelanim posebaj za to priložnost. Celotna stojnica je bila zasnovana s strani GOAT STORY ekipe, namen le-te pa je bil popeljati obiskovalce v svet kave in GOAT STORY blagovne znamke, kar jim je gotovo uspelo.

Vir: goat-story.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje