Google in YouTube se še vedno mučita s podrobnostmi

Čeprav je že skoraj pol leta odkar je velikan Google kupil stran YouTube še vedno ostaja nekaj malenkosti, s katerimi je še veliko dela. Največja ovira so seveda licence do nekaterih vsebin.
Google in YouTube se še vedno mučita s podrobnostmi

Logo, ki ga vedno več videvamo po internetu.

Stran SFGate je objavila dober članek o problemih, ki pestijo YouTube in njegovega lastnika, Google. Čeprav je slednji podpisal več kot tisoč sporazumov, da bo na internet dodal, klasične televizijske oddaje in različne športne tekme, je pod vedno večjim pritiskom iz strani Hollywooda zaradi illegalnih vsebin, ki jih dodajajo uporabniki. YouTube ima tudi vedno več tekmovalcev, kakršna sta zelo zanimiva Joost in Daily Motion (prvi je zaenkrat v fazi preizkušanja, tako da potrebujemo povabilo, da ga uporabljamo). Google in YouTube pa še vedno ne vesta kako natančno profitirati iz ogromne količine video posnetkov.

Kljub začetnim težavam velja mnenje, da je še prezgodaj za oceno, ali se je Googleu izplačala visoka cena za YouTube. S podporo velikana ima slednji bistveno večje možnosti za uspeh, saj je vedno več običajnih televizijskih studijev interesiranih za sodelovanje.

Tudi angleški BBC je že potrdil sodelovanje z YouTube-om… in kaj to pomeni? TOP GEAR! Komaj čakamo.

Vir: SFGate

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje