Google AdWords: priporočitev oglasa z gumbom +1

Avtor Gregor Čehovin — 04.07.2011
Komentiraj!
Google v okviru svojih storitev po vsem svetu uvaja gumb +1, ki uporabnikom omogoča priporočitev oglasa in tako vpliva na razvrstitev rezultatov neplačanega iskanja. Nova funkcionalnost je dostopna v okviru neplačanega iskanja, oglasov ali spletnih mest izdajateljev.
Google AdWords: priporočitev oglasa z gumbom +1

Google AdWords: priporočitev oglasa z gumbom +1 (slika: Google.com).

Uporabniki, ki so prijavljeni v Google, lahko med iskanjem z uporabo gumba +1 z enim samim klikom prijateljem priporočijo spletni oglas ali vsebino, ki jim je všeč. Uporabniki lahko prek priporočil, ki jim jih posredujejo prijatelji, lažje ugotovijo, kateri oglasi in neplačani rezultati iskanja so zanje relevantni.

Google je gumb +1 v rezultatih iskanja v angleščini sicer najavil že v letošnjem marcu, sedaj pa se bo ta funkcionalnost začela pojavljati v rezultatih iskanja v vseh jezikih. Nadgradnje bodo najprej deležna Googlova večja spletna mesta, kot so google.co.uk, google.de, google.co.jp in google.fr, nato pa bodo na vrsti še preostala.

Prednosti gumba +1 za oglase že izkoriščamo tudi v Zavodu mladi podjetnik. Google bo funkcionalnost gumba razširil tudi na spletne strani uporabnikov storitve AdWords, zato bodo lahko obiskovalci spletno mesto v iskalnik priporočili tudi med brskanjem po njem. Podrobnejše informacije o možnostih o uporabi gumba +1 na vašem spletnem mestu si lahko ogledate na spletišču Google Webmaster Central.

Medtem ko gumb +1 vpliva na razvrstitev rezultatov neplačanega iskanja, pa nima vpliva na oceno kakovosti za oglase in razvrstitev oglasov. Uporabnikom storitve AdWords zaradi gumba +1 ni potrebno spreminjati oglaševalske strategije, saj gre za funkcijo, ki služi kot izboljšava obstoječim oglaševalskim akcijam.

Vir: Friedman, Dan. +1 around the world. Blogspot.com, 27.6.2011.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice