Google blizu podpisa pogodbe z Dish Network. Le govorice?

Avtor Egon Ravbar — 12.03.2007
Komentiraj!
Dish Network je drugi največji ponudnik satelitske televizije v ZDA, Google pa bi z vstopom na televizijski oglaševalski trg še povečal svoje meje poslovanja.
Google blizu podpisa pogodbe z Dish Network. Le govorice?

Google v lovu za tv gledalci

Google špekulacij o pogodbi z Dish Network še ni uradno potrdil, kljub temu bi bil korak dokaj logična poteza. Trg televizijskega oglaševanja je namreč večji in donosnejši od spletnega.

Google bi oglase predvajal glede na televizijski program in profil gledalcev, ter se tako uspešneje približal ciljnim gledalcem. Prva testiranja je Google opravil v sodelovanju s podjetjem Astound Broadband, ponudnikom kabelske televizije v Kaliforniji.

Tako pri satelitski kot pri kabelski televiziji bo Google vnaprej odkupil oglasni prostor ter naknadno objavil oglasna sporočila, posredovana s strani njihovih partnerjev.

Google se bo v primeru dogovorjenega posla zagotovo srečal z vse pogostejšimi vprašanji o zasebnosti. Ni še znano, kako bodo pri podjetju oblikovali direktne oglase, ne da bi pri iskanju informacij vdrli v zasebnost gospodinjstev.

Morda pa bo spletnemu gigantu uspelo pridobiti dovoljenje s strani uporabnikov in na podlagi njihovih želja ter navad lažje oblikovati primerne oglase?


Vir: VentureBeat

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!