Google bo bolje varoval osebne podatke

Občutljiva tema, ki je v ospredju že nekaj časa, je zbudila reakcijo Googla. Napovedali so uvedbo novih mehanizmov za varovanje osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov je v svetu, v zadnjih letih pa tudi pri nas, občutljiva tema. Teroristični napadi v ZDA so v mnogočem spremenili svet. Vplivali so tudi na internet. Svetovni splet je namreč odličen vir informacij. Te pa se lahko uporabijo tudi v zle namene. Zato se predvsem večje države zavzemajo, da bi podatki o tem, kdo in kdaj je dostopal do določene informacije ostali shranjeni čim dlje.

Lani se je na tem področju zgodil preobrat. Vlada ZDA je od podjetij, ki upravljajo s spletnimi iskalniki zahtevala podatke o njihovih uporabnikih. Vsa podjetja, razen Google, so se zahtevi uklonila.

Google je sedaj napovedal, da bodo podatke o obiskanosti spletnih strani hranili le od 18 do največ 24 mesecev. Trenutno jih hranijo brez časovne omejitve. Uvedli naj bi tudi mehanizme, ki bodo onemogočali, oziroma vsaj otežili povezovanje uporabnikov z iskanimi pojmi.

Lep korak v pozitivno smer torej. Microsoft je pred kratkim z izboljšanimi iskalniki napovedal korak v nasprotno smer. Svoj brskalnik hočejo sicer res izboljšati, vendar pa je cena za to velika. Zbirali bodo namreč še več podatkov o posameznikovem profilu, celo s pomočjo pregleda dokumentov na disku.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje