Google bo bolje varoval osebne podatke

Avtor — 18.03.2007
Občutljiva tema, ki je v ospredju že nekaj časa, je zbudila reakcijo Googla. Napovedali so uvedbo novih mehanizmov za varovanje osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov je v svetu, v zadnjih letih pa tudi pri nas, občutljiva tema. Teroristični napadi v ZDA so v mnogočem spremenili svet. Vplivali so tudi na internet. Svetovni splet je namreč odličen vir informacij. Te pa se lahko uporabijo tudi v zle namene. Zato se predvsem večje države zavzemajo, da bi podatki o tem, kdo in kdaj je dostopal do določene informacije ostali shranjeni čim dlje.

Lani se je na tem področju zgodil preobrat. Vlada ZDA je od podjetij, ki upravljajo s spletnimi iskalniki zahtevala podatke o njihovih uporabnikih. Vsa podjetja, razen Google, so se zahtevi uklonila.

Google je sedaj napovedal, da bodo podatke o obiskanosti spletnih strani hranili le od 18 do največ 24 mesecev. Trenutno jih hranijo brez časovne omejitve. Uvedli naj bi tudi mehanizme, ki bodo onemogočali, oziroma vsaj otežili povezovanje uporabnikov z iskanimi pojmi.

Lep korak v pozitivno smer torej. Microsoft je pred kratkim z izboljšanimi iskalniki napovedal korak v nasprotno smer. Svoj brskalnik hočejo sicer res izboljšati, vendar pa je cena za to velika. Zbirali bodo namreč še več podatkov o posameznikovem profilu, celo s pomočjo pregleda dokumentov na disku.

Vir: The New York Times

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje