Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi

Google bo novo leto pričel s posodobitvijo svojih iskalnih algoritmov. Z 10. januarjem bodo tako nekatere spletne strani, ki uporabnikom preko pop-up okencev vsiljujejo ogledovanje oglasov, na spletnem iskalniku Google uvrščene nižje.
Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi

Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi (Vir slike: Pixabay.com)

Takšni in podobni oglasi namreč uporabnikom povzročajo nemalo težav, tako pri brskanju po spletu preko računalnikov, še posebej pa pri uporabnikih mobilnega interneta, saj so zasloni pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bistveno manjši in oglasi še toliko bolj izpostavljeni – preden lahko uporabnik dostopa do vsebine spletne strani, mora najprej zapreti sam oglas. 

Google je pritožbe uporabnikov slišal in jim prisluhnil, zato bo ob pričetku novega leta uvedel nekaj sprememb v svojih iskalnih algoritmih. Ti bodo po novem v iskalniku slabše uvrščali spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi.

Kaznovane bodo 3 vrste pop-up oglasov:

  1. Pop-up, ki prekriva glavno vsebino, ne glede na to, ali se pojavi že takoj ob odprtju spletne strani, ali pa kasneje, ko uporabnik vsebino spletne strani pregleduje že nekaj časa;
  2. Pop-up, ki prekriva celoten zaslon, in ga mora uporabnik zapreti, če želi nadaljevati s pregledovanjem vsebine;
  3. Pop-up, ki prekriva zgornji del spletne strani, in od uporabnika zahteva, da se pomakne nižje po spletni strani, če želi nadaljevati s pregledovanjem vsebine.

Pop-up okenca, ki jih Google prepoveduje (Vir slike: SearchEngineLand)

Google pa ne bo kaznoval spletnih strani, če bodo uporabljale naslednje vrste pop-up oken:

  1. Pop-up, ki je obvezen po zakonu (npr. izjava o uporabi piškotkov na spletni strani, obvestilo o starostni omejitvi za nepolnoletne);
  2. Pop-up za prijavo na spletno stran, če vsebina ni javno objavljena in dostopna vsem (npr. e-poštni nabiralnik);
  3. Bannerji, ki ne zavzamejo veliko prostora in uporabnika ne motijo pri prebiranju vsebine na spletni strani.  

Pop-up okenca, ki jih Google dovoljuje (Vir slike: SearchEngineLand)

Google je sicer s kaznovanjem spletnih strani, ki uporabnike silijo v ogledovanje oglasov, pričel že novembra 2015. Tedaj so bile kaznovane predvsem tiste strani, ki so uporabnike pozivale k naložitvi mobilne aplikacije na svoje pametne telefone in tablične računalnike. A postalo je jasno, da bodo pri Googlu morali svoj fokus še nekoliko razširiti. V januarju 2017 bo zato izšla nova, posodobljena različica algoritma, ki bo kaznovanje še nekoliko poostrilo. 

Z optimizacijo spletne strani za iskalnike našo stran pomaknemo višje v Googlu, kar prinese več obiskovalcev in posledično več prodaj. Prijavite se na e-obveščanje o delavnicah Optimizacija spletnih strani >>

Vir: SearchEngineLand

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje