Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi
Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi (Vir slike: Pixabay.com)
Takšni in podobni oglasi namreč uporabnikom povzročajo nemalo težav, tako pri brskanju po spletu preko računalnikov, še posebej pa pri uporabnikih mobilnega interneta, saj so zasloni pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bistveno manjši in oglasi še toliko bolj izpostavljeni – preden lahko uporabnik dostopa do vsebine spletne strani, mora najprej zapreti sam oglas.
Google je pritožbe uporabnikov slišal in jim prisluhnil, zato bo ob pričetku novega leta uvedel nekaj sprememb v svojih iskalnih algoritmih. Ti bodo po novem v iskalniku slabše uvrščali spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi.
Kaznovane bodo 3 vrste pop-up oglasov:
- Pop-up, ki prekriva glavno vsebino, ne glede na to, ali se pojavi že takoj ob odprtju spletne strani, ali pa kasneje, ko uporabnik vsebino spletne strani pregleduje že nekaj časa;
- Pop-up, ki prekriva celoten zaslon, in ga mora uporabnik zapreti, če želi nadaljevati s pregledovanjem vsebine;
- Pop-up, ki prekriva zgornji del spletne strani, in od uporabnika zahteva, da se pomakne nižje po spletni strani, če želi nadaljevati s pregledovanjem vsebine.
Pop-up okenca, ki jih Google prepoveduje (Vir slike: SearchEngineLand)
Google pa ne bo kaznoval spletnih strani, če bodo uporabljale naslednje vrste pop-up oken:
- Pop-up, ki je obvezen po zakonu (npr. izjava o uporabi piškotkov na spletni strani, obvestilo o starostni omejitvi za nepolnoletne);
- Pop-up za prijavo na spletno stran, če vsebina ni javno objavljena in dostopna vsem (npr. e-poštni nabiralnik);
- Bannerji, ki ne zavzamejo veliko prostora in uporabnika ne motijo pri prebiranju vsebine na spletni strani.
Pop-up okenca, ki jih Google dovoljuje (Vir slike: SearchEngineLand)
Google je sicer s kaznovanjem spletnih strani, ki uporabnike silijo v ogledovanje oglasov, pričel že novembra 2015. Tedaj so bile kaznovane predvsem tiste strani, ki so uporabnike pozivale k naložitvi mobilne aplikacije na svoje pametne telefone in tablične računalnike. A postalo je jasno, da bodo pri Googlu morali svoj fokus še nekoliko razširiti. V januarju 2017 bo zato izšla nova, posodobljena različica algoritma, ki bo kaznovanje še nekoliko poostrilo.
Z optimizacijo spletne strani za iskalnike našo stran pomaknemo višje v Googlu, kar prinese več obiskovalcev in posledično več prodaj. Prijavite se na e-obveščanje o delavnicah Optimizacija spletnih strani >>
Vir: SearchEngineLand