Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Po nedavnih spremembah glavne Googlove strani z rezultati iskanja je ameriški spletni gigant napovedal še eno noviteto. Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani.
Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Nedavno nazaj smo pisali o tem, da je Google nekoliko prevetril svojo glavno stran z rezultati iskanja in razširil razpoložljiv prostor na samem vrhu iskalnih zadetkov za plačane oglase. To je presenetilo predvsem podjetnike, ki aktivno delajo na optimizaciji spletnih strani, saj zaradi nove razporeditve tako imenovani organski zadetki niso več toliko opazni.

Sedaj pa je ameriški gigant že naznanil nove spremembe v svojem naprednem iskalnem algoritmu: že v mesecu maju naj bi Google na prva mesta postavljal le tiste spletne strani, ki so v celoti prilagojene mobilnim napravam. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, želi podjetje s to potezo pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Časa za popravke na strani imate še do konca aprila

V kakšni meri naj bi poteza vplivala na rangiranost spletnih strani v iskalniku, pri Googlu niso razkrili, gotovo pa je dobro sprejeti njihov nasvet in spletno stran pripraviti še pred samo uvedbo novega algoritma, torej pred koncem aprila. Če bo vaša spletna stran ustrezno pripravljena, pri Googlu obljubljajo, da novost na njeno rangiranost v iskalniku ne bo (negativno) vplivala.

Preverite, ali vaša spletna stran ustreza vsem pogojem

Ali vaša spletna stran velja za mobilnim uporabnikom prijazno, lahko preverite z enostavnim testom, ki so ga pripravili pri Googlu: Preizkus prijaznosti mobilnim napravam >>

Vnesti morate le povezavo do svoje spletne strani in nekoliko počakati, da se vam izpiše rezultat:

  • Odlično! Ta stran je prijazna mobilnim napravam” ali
  • Ni prijazna mobilnim napravam

V kolikor ste ugotovili, da vaša spletna strani ni prilagojena mobilnikom, boste morali napraviti nekaj sprememb. Spletna stran, ki je prijazna mobilnim napravam, mora namreč izpolnjevati štiri pogoje:

  1. ne sme vsebovati programske opreme, ki je ni mogoče uporabljati na mobilnih napravah (primer: Flash);
  2. uporabljeno mora biti besedilo, ki je dovolj veliko za branje, brez da mora uporabnik črke na mobilnem telefonu povečevati;
  3. omogočati mora samodejno prilagajanje širine in višine spletne strani, brez da bi uporabnik na mobilnem telefonu to moral početi ročno;
  4. povezave morajo biti razporejene dovolj narazen tako, da je nanje tudi na telefonu mogoče enostavno klikniti;

Priporočamo tudi branje vodiča za izdelavo mobilnim napravam prilagojenih spletnih strani >>

Spomnimo: Google je tovrstne spremembe napovedal že leta 2014

Že novembra leta 2014 je Google pričel z označevanjem spletnih strani glede na njihovo prijaznost mobilnim napravam, aprila 2015 pa je uvedel tudi že nekaj sprememb v algoritmu ter spletne strani, ki niso povsem ustrezale njihovim pogojem, izločil iz iskalnika na mobilnih telefonih. Tedaj je sprememba algoritma vplivala predvsem na promet tistih podjetnikov, ki so ciljali na mobilne uporabnike. Po novem pa bo Google zgoraj naštete pogoje upošteval tako pri mobilnem iskanju kot tudi pri iskanju preko računalnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje