Google in Dish Network podpisala!

Google je po nekaj tedenskih pogajanjih in testiranjih podpisal pogodbo z drugim največjim ponudnikom satelitske televizije v ZDA.
Google in Dish Network podpisala!

Vstop na 54 milijarde dolarjev velik televizijski trg.

Pričakovana poteza je sedaj potrjena. Google se je podal na dobičkonosni televizijski trg.

Preko spletne dražbe bodo oglaševalci dvigovali ceno, ki so jo pripravljeni plačati za določen oglasni prostor. Nato bo Google preko podjetja EchoStar v program uvrstil reklamna sporočila zmagovalca avkcije. Na tak način naj bi podjetja dosegla 13 milijonov gospodinjstev, ki imajo pogodbo z Dish Network.

Čez čas bo Google lahko oglaševalcem posredoval točne podatke (demografske, ne osebne), kdo je med oglasi preklopil kanal in kdo ne.

Vir:  VentureBeat

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje