Google bo meril učinkovitost YouTube

Novo orodje za pridobivanje demografskih podatkov bo namenjeno ustvarjalcem vsebin in oglaševalcem. Gre za najnovejšo potezo Googla v smeri večanja prihodkov od oglaševanja na YouTube.
Google bo meril učinkovitost YouTube

YouTube je največji ponudnik video vsebin na svetovnem spletu.

YouTube je napovedal uvedbo novega analitičnega orodja, s pomočjo katerega bodo ustvarjalci in oglaševalci lahko spremljali gledanost vsebin. Novo orodje bo prosto dostopno vsem registriranim uporabnikom in bo ponujalo podrobne podatke o gledalcih video vsebin, denimo njihovo statistično porazdelitev po geografskih regijah, starost in podobno.

Vpogled bo osnovan na dosedanjih orodjih za sledenje uporabnikom, kot so komentarji, ocene video posnetkov in njihova priljubljenost glede na celotni nabor video vsebin. Glavni ponudnik video vsebin na svetovnem spletu se s tem korakom nadeja občutno večjega deleža oglaševalskih prihodkov.

Z novo storitvijo naj bi Google povečal finančno upravičenost nakupa YouTube, s čimer se trudi že nekaj časa. Nova storitev naj bi bila na voljo relativno kmalu. Prvi odzivi uporabnikov na najavljeno orodje so mešani. Mnogi se bojijo opuščanja dosedanjih orodij za razvrščanje, kjer so lahko spremljali ocene vsebin ali celotnega števila ogledov.

Vir: Internet news

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje