Google bo meril učinkovitost YouTube

Novo orodje za pridobivanje demografskih podatkov bo namenjeno ustvarjalcem vsebin in oglaševalcem. Gre za najnovejšo potezo Googla v smeri večanja prihodkov od oglaševanja na YouTube.
Google bo meril učinkovitost YouTube

YouTube je največji ponudnik video vsebin na svetovnem spletu.

YouTube je napovedal uvedbo novega analitičnega orodja, s pomočjo katerega bodo ustvarjalci in oglaševalci lahko spremljali gledanost vsebin. Novo orodje bo prosto dostopno vsem registriranim uporabnikom in bo ponujalo podrobne podatke o gledalcih video vsebin, denimo njihovo statistično porazdelitev po geografskih regijah, starost in podobno.

Vpogled bo osnovan na dosedanjih orodjih za sledenje uporabnikom, kot so komentarji, ocene video posnetkov in njihova priljubljenost glede na celotni nabor video vsebin. Glavni ponudnik video vsebin na svetovnem spletu se s tem korakom nadeja občutno večjega deleža oglaševalskih prihodkov.

Z novo storitvijo naj bi Google povečal finančno upravičenost nakupa YouTube, s čimer se trudi že nekaj časa. Nova storitev naj bi bila na voljo relativno kmalu. Prvi odzivi uporabnikov na najavljeno orodje so mešani. Mnogi se bojijo opuščanja dosedanjih orodij za razvrščanje, kjer so lahko spremljali ocene vsebin ali celotnega števila ogledov.

Vir: Internet news

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje