Google je pričel z obsežnim odpuščanjem v DoubleClicku

Google se je prvič v svoji zgodovini soočil s krčenjem svoje delovne sile. Poleg dela zaposlenih pri DoubleClicku bo prodal tudi svoj oddelek za trženje oglasnega prostora na iskalnikih. Odločitev ne preseneča, podjetje napoveduje tudi upočasnjevanje rasti zaposlenih.
Google je pričel z obsežnim odpuščanjem v DoubleClicku

Google zmanjšuje število zaposlenih pri DoubleClicku.

Google bo v prvič v zgodovini odpustil večje število svojih zaposlenih. Brez zaposlitve bo predvidoma ostalo tristo delavcev pred kratkim pripojenega podjetja DoubleClick. Natančno število odpuščenih sicer ostaja skrivnost. Obenem Google namerava prodati Performics Search Marketing, oddelek DoubleClicka zadolžen za trženje oglasnega prostora na iskalnikih.

Direktor za integracijo DoubleClicka pri Googlu, Tom Phillips, je poudaril, da se Google ne želi ukvarjati s trženjem oglasnega prostora na iskalnikih. Vzrok temu naj bi ležal v ohranjanju objektivnosti tako pri iskanju, kot tudi pri oglaševanju. Predsednica podjetja Efficient Frontier, Ellen Siminoff, pa je dejala, da odločitev ni presenetljiva. Meni, da je Googlov cilj zaslužiti čimveč z oglasi, ki se pojavljajo na njihovih straneh. Pri trženju oglasnega prostora na iskalnikih pa je cilj narediti čimveč z denarjem tvojih strank. Ta dva cilja pa lahko hitro pripeljeta do konflikta.

Nekaterim delavcem v odpuščanju pri DoubleClicku je Google ponudil prehodne zaposlitve, dokler se podjetji popolnoma ne združita. Zmanjšanje števila zaposlenih je bilo pričakovano, a ne v tolikšnem obsegu.

Google je sicer v letu 2007 zaposlil več kot 6.100 novih delavcev in ima po vsem svetu sedaj 16.805 zaposlenih. Direktor Googla, Eric E. Schmidt, je investitorjem zaradi naraščajočih stroškov obljubil zmanjšano stopnjo zaposlovanja.

Vir: NewYorkTimes

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje