Google kot osebni skrbnik vašega zdravja

Po letu in pol razvoja projekta, Google od torka naprej nudi osebnega kontrolorja vašega zdravja.
Google kot osebni skrbnik vašega zdravja

Google nudi zdravniške nasvete.

Najnovejši dodatek internetnega giganta je Google Health. Razlog za uvedbo je vedno večje povpraševanje po internetni zdravstveni pomoči. Analitiki ga uvrščajo v rang že dolgo obratujočega WebMD in Revolution Health.

Na strani vnesemo naše podatke kot so starost, spol, teža, naše dosedanje zdravstvene težave, zdravila, ki smo jih uporabljali in njihova učinkovitost. Podatki so tajni, uporabljeni so le za primerjavo in izmenjavo informacij. O sedanjih zdravstvenih težavah pa lahko v bazi kontaktov najdemo zdravnika, ki nam odgovori na vprašanja. Razvita je tudi podatkovna baza lekarn, kjer dobimo zdravila, ki so nam jih priporočili zdravniki v odgovoru, in splošnih ter specializiranih bolnišnic. Na ogled so tudi priporočila tistih, ki so jih že obiskali zaradi podobnih težav.

S tako razvito podatkovno bazo si pomagajo tudi zdravniki, ki pridobivajo neposredne povratne informacije pacientov, na hitrejši in preprostejši način, glede učinkov zdravil in drugih vplivov zdravljenja.

Google pravi, da ne gre za oglaševalsko potezo, ampak želijo razviti najmočnejšo mrežo zdravniške pomoči, in tako pomagati bolnikom, zdravnikom, farmacevtom in klinikam. Načrtujejo povezovanje z drugimi podobnimi mrežami zdravniške pomoči.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje