Google kupil družabno mrežo za mobilne telefone Zingku

Avtor msok — 30.09.2007
Komentiraj!
Prevzem družabne mreže za mobilne telefone Zingku je Googlov najnovejši poskus, da ponudi več storitev skozi mobilno telefonijo.
Google kupil družabno mrežo za mobilne telefone Zingku

Google prevzel družabno mrežo Zingku

Zingku s svojimi storitvami omogoča lažjo izmenjavo fotografij, pošiljanje vabil in izvajanje anket med uporabniki preko mobilnih telefonov. Podjetje Zingku je bilo ustanovljeno leta 2005 in ima omejeno bazo testnih uporabnikov v ZDA. Z Googlovim prevzemom so bile prijave za nove uporabnike "zamrznjene," uporabniški računi pa bodo preneseni na Google.

Storitve Zingku so brezplačne in namenjene mlajši populaciji uporabnikov, najstnikom in populaciji med 20 in 30 letom. Zingku uporablja tekstovno in slikovno pošiljanje sporočil med mobilnimi telefoni in internetnimi brskalniki, tako da ni potrebno namestiti nobene dodatne programske opreme.

Storitve, ki jih ta spletni servis ponuja so: shranjevanje slik in tekstovnih beležk z alarmom, izmenjavo slik in beležk s prijatelji s pomočjo slikovnih sporočil, pošiljanje neposrednih sporočil (IM), pošiljanje anket med prijatelji ter pošiljanje reklamnih letakov. Omogoča tudi prijavo na RSS feede, ki so preneseni kot tekstovno sporočilo na vaš mobilni telefon .

"Naša storitev integrira vaš telefon z osebno spletno stranjo tako, da enostavno prenašate sporočila med internetom in vašim mobilnim telefonom" pravijo v podjetju.

Zadnji prevzem Googla je še povečal ugibanja o tem, ali ta razvija svoj lastni mobilni telefon. Kljub temu Zingku ne bo veliko prispeval k temu, bo pa pomagal Googlu doseči več uporabnikov preko mobilnih telefonov.

Ne gre za prvi takšen prevzem podjetja, ki nudi storitve preko mobilne telefonije, s strani Googla. Leta 2005 je ta že prevzel podjetje Dodgeball.com, ki zbira podatke o lokaciji uporabnikov in jim poskuša najti prijatelje, ki stanujejo v bližini. Google v ta projekt ni vložil dovolj sredstev, zato so se ustanovitelji odločili, da se odcepijo.

Vsekakor Zingku zastopa tip Web 2.0 kulture, s katero je Google rad povezan.

Google je nekoliko zaspal na področju storitev mobilne telefonije. Oglasi preko mobilnega telefona so namreč veliko bolj osebni in tudi "izplen" je večji pri tovrstnem oglaševanju. Morda je ga pri hitrem reagiranju ovira tudi njegova velikost.


Vir: PCWorld.com 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice