Google kupil FameBit: YouTubovci lažje do blagovnih znamk

FameBit je digitalna marketinška agencija iz Santa Monice. Vodilo ekipe je čim preprosteje povezovanje YouTube vplivnežev z blagovnimi znamkami v zameno za sponzorstvo. FameBit obstaja komaj tri leta, a je že uspel pritegniti pozornost Googla. Velikan ga je namreč kupil.
Google kupil FameBit: YouTubovci lažje do blagovnih znamk

Koliko je Google odštel za FameBit, ni znano (Vir slike: FameBit).

FameBit je portal, ki je na voljo vsem YouTubovcem, ki imajo na različnih družabnih omrežjih vsaj 5 tisoč sledilcev. Ko zberejo zadostno število sledilcev, lahko v svoje video vsebine vnesejo produkte in ustvarijo posebne promocijske ponudbe za svoje sponzorje. Ponuja se kot preprosta pot, ki jo mora podjetje opraviti, da eden od YouTube vplivnežev izpostavi produkt v svojih video vsebinah.

Eden od glavnih igralcev med marketinškimi podjetji

Koliko je Google odštel za FameBit, ni znano. 18-članska ekipa FameBit bo tudi pod okriljem Googla delovala samostojno in imela proste roke za povezovanje z blagovnimi znamkami kot tudi z marketinškimi agencijami, poudarja Google. FameBit video industrija smatra za eno od glavnih igralcev med marketinškimi podjetji, ki so večinoma locirana v Los Angelesu.

Del FameBitove zgodbe tudi Sony in Adidas

Startup, ki je zaživel leta 2013, je ustvaril več kot 25 tisoč video vsebin, prilagojenih za blagovne znamke, med njimi tudi za podjetja, kot so Marvel Entertainment, Paramount Pictures, Sony in Adidas. Skupno več kot 2 milijard minut materiala. Kot pravita David Kierzkowski in Agnes Kozera, soustanovitelja startupa, podjetje vzame 10 odstotkov video ustvarjalcem, enak odstotek tudi oglaševalcem.

Lahko Google prekosi Facebook?

YouTube je sicer že v preteklosti pomagal povezovati podjetja in ustvarjalce video vsebin, katerih stil bi lahko podjetja uvrstila v svoje oglaševalske načrte. Zdaj, s FameBitom jih bo povezoval še lažje, pri tem pa ustvarjal še dodatne prihodke. Sodelovanje med YouTubom in FameBitom pa bo, tako meni Google, prineslo koristi tudi ustvarjalcem video vsebin, in sicer v povečanju prihodkov od ogledanih video vsebin. Prav to bi lahko na dolgi rok pomenilo nov (majhen) uspeh v boju proti Facebooku, kjer se objavlja vse več video vsebin.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Kako zgraditi res kvalitetno mrežo poznanstev?

Chris Fralic je priznan tvegani kapitalist, ki si je pot do uspešne kariere skoval premišljeno in vztrajno. Sam zasluge za svoj uspeh pripisuje predvsem kvalitetni mreži poznanstev, ki jo je začel graditi že pred leti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje