Google kupil FameBit: YouTubovci lažje do blagovnih znamk

FameBit je digitalna marketinška agencija iz Santa Monice. Vodilo ekipe je čim preprosteje povezovanje YouTube vplivnežev z blagovnimi znamkami v zameno za sponzorstvo. FameBit obstaja komaj tri leta, a je že uspel pritegniti pozornost Googla. Velikan ga je namreč kupil.
Google kupil FameBit: YouTubovci lažje do blagovnih znamk

Koliko je Google odštel za FameBit, ni znano (Vir slike: FameBit).

FameBit je portal, ki je na voljo vsem YouTubovcem, ki imajo na različnih družabnih omrežjih vsaj 5 tisoč sledilcev. Ko zberejo zadostno število sledilcev, lahko v svoje video vsebine vnesejo produkte in ustvarijo posebne promocijske ponudbe za svoje sponzorje. Ponuja se kot preprosta pot, ki jo mora podjetje opraviti, da eden od YouTube vplivnežev izpostavi produkt v svojih video vsebinah.

Eden od glavnih igralcev med marketinškimi podjetji

Koliko je Google odštel za FameBit, ni znano. 18-članska ekipa FameBit bo tudi pod okriljem Googla delovala samostojno in imela proste roke za povezovanje z blagovnimi znamkami kot tudi z marketinškimi agencijami, poudarja Google. FameBit video industrija smatra za eno od glavnih igralcev med marketinškimi podjetji, ki so večinoma locirana v Los Angelesu.

Del FameBitove zgodbe tudi Sony in Adidas

Startup, ki je zaživel leta 2013, je ustvaril več kot 25 tisoč video vsebin, prilagojenih za blagovne znamke, med njimi tudi za podjetja, kot so Marvel Entertainment, Paramount Pictures, Sony in Adidas. Skupno več kot 2 milijard minut materiala. Kot pravita David Kierzkowski in Agnes Kozera, soustanovitelja startupa, podjetje vzame 10 odstotkov video ustvarjalcem, enak odstotek tudi oglaševalcem.

Lahko Google prekosi Facebook?

YouTube je sicer že v preteklosti pomagal povezovati podjetja in ustvarjalce video vsebin, katerih stil bi lahko podjetja uvrstila v svoje oglaševalske načrte. Zdaj, s FameBitom jih bo povezoval še lažje, pri tem pa ustvarjal še dodatne prihodke. Sodelovanje med YouTubom in FameBitom pa bo, tako meni Google, prineslo koristi tudi ustvarjalcem video vsebin, in sicer v povečanju prihodkov od ogledanih video vsebin. Prav to bi lahko na dolgi rok pomenilo nov (majhen) uspeh v boju proti Facebooku, kjer se objavlja vse več video vsebin.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje