Google odslej z bolj ciljanim oglaševanjem

Oglasi bodo ciljno usmerjeni na podlagi uporabnikove zgodovine aktivnosti na spletu. Pred tedni je tudi Yahoo oznanil, da njegove oglaševalske izboljšave temeljijo prav tako na spremljanju aktivnosti uporabnikov na spletu.
Google odslej z bolj ciljanim oglaševanjem

Google vas opazuje

Čeprav so tehnike oglaševanja, ki temeljijo na vedenju potrošnika na voljo že vrsto let, se jim je Google do sedaj, vsaj uradno, izogibal. Do sedaj so bili oglasi prikazani glede na vsebino strani, ki si jo je posameznik ogledal. S tem novim pristopom pa bo Google skupaj s svojimi oglaševalci oglase prikazoval na podlagi širše zgodovine brskanja uporanika.

Tovrsten pristop pomeni potencial za povečanje uporabnikovega odziva, kar posledično pomeni večji zaslužek za spletne strani. Poleg tega s tem pristopom pridobijo dragoceni podatki za tržnike in oglaševalce. 97 odstotkov Googlovih prihodkov prihaja iz oglaševanja, uvajanje tega pristopa pa bo Googlu omogočilo še boljše rezultate.

Oglasni sistem testno preizkušajo na Googlovi mreži partnerskih strani in na YouTubu. Vprašanje pa je kako se bodo na to odzvali zakonodajalci v ZDA. Lansko leto je že potekala ena obravnava na temo vedenjskega oglaševanja. Pri Googlu sicer poudarjajo, da se zavedajo pomembnosti uporabnikove izbire in pravice do zasebnosti ter zagotavljajo, da se bodo tega lotili odgovorno.

Pojasnjujejo, da so v ta namen vzpostavili tri ključna varovala: uporabniki se lahko odločijo za odstop iz programa; sami lahko urejajo svoj profil preferenc, ki temelji na spletni dejavnosti; na voljo jim je gumb na katerega kliknejo, če želijo izvedeti, kako je bil oglas prikazan prav njim. Kljub temu strokovnjaki opozarjajo, da tovrsten oglaševalski pristop pomeni nevarnost za zasebnost uporabnika. Drugi pa poudarjajo, da ima Googlov pristop prednosti, saj uporabnikom omogoča dostop do njihovega profila.

 

Vir: Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje