Google odslej z bolj ciljanim oglaševanjem

Oglasi bodo ciljno usmerjeni na podlagi uporabnikove zgodovine aktivnosti na spletu. Pred tedni je tudi Yahoo oznanil, da njegove oglaševalske izboljšave temeljijo prav tako na spremljanju aktivnosti uporabnikov na spletu.
Google odslej z bolj ciljanim oglaševanjem

Google vas opazuje

Čeprav so tehnike oglaševanja, ki temeljijo na vedenju potrošnika na voljo že vrsto let, se jim je Google do sedaj, vsaj uradno, izogibal. Do sedaj so bili oglasi prikazani glede na vsebino strani, ki si jo je posameznik ogledal. S tem novim pristopom pa bo Google skupaj s svojimi oglaševalci oglase prikazoval na podlagi širše zgodovine brskanja uporanika.

Tovrsten pristop pomeni potencial za povečanje uporabnikovega odziva, kar posledično pomeni večji zaslužek za spletne strani. Poleg tega s tem pristopom pridobijo dragoceni podatki za tržnike in oglaševalce. 97 odstotkov Googlovih prihodkov prihaja iz oglaševanja, uvajanje tega pristopa pa bo Googlu omogočilo še boljše rezultate.

Oglasni sistem testno preizkušajo na Googlovi mreži partnerskih strani in na YouTubu. Vprašanje pa je kako se bodo na to odzvali zakonodajalci v ZDA. Lansko leto je že potekala ena obravnava na temo vedenjskega oglaševanja. Pri Googlu sicer poudarjajo, da se zavedajo pomembnosti uporabnikove izbire in pravice do zasebnosti ter zagotavljajo, da se bodo tega lotili odgovorno.

Pojasnjujejo, da so v ta namen vzpostavili tri ključna varovala: uporabniki se lahko odločijo za odstop iz programa; sami lahko urejajo svoj profil preferenc, ki temelji na spletni dejavnosti; na voljo jim je gumb na katerega kliknejo, če želijo izvedeti, kako je bil oglas prikazan prav njim. Kljub temu strokovnjaki opozarjajo, da tovrsten oglaševalski pristop pomeni nevarnost za zasebnost uporabnika. Drugi pa poudarjajo, da ima Googlov pristop prednosti, saj uporabnikom omogoča dostop do njihovega profila.

 

Vir: Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje