Google odslej z bolj ciljanim oglaševanjem

Avtor — 24.03.2009
Oglasi bodo ciljno usmerjeni na podlagi uporabnikove zgodovine aktivnosti na spletu. Pred tedni je tudi Yahoo oznanil, da njegove oglaševalske izboljšave temeljijo prav tako na spremljanju aktivnosti uporabnikov na spletu.
Google odslej z bolj ciljanim oglaševanjem

Google vas opazuje

Čeprav so tehnike oglaševanja, ki temeljijo na vedenju potrošnika na voljo že vrsto let, se jim je Google do sedaj, vsaj uradno, izogibal. Do sedaj so bili oglasi prikazani glede na vsebino strani, ki si jo je posameznik ogledal. S tem novim pristopom pa bo Google skupaj s svojimi oglaševalci oglase prikazoval na podlagi širše zgodovine brskanja uporanika.

Tovrsten pristop pomeni potencial za povečanje uporabnikovega odziva, kar posledično pomeni večji zaslužek za spletne strani. Poleg tega s tem pristopom pridobijo dragoceni podatki za tržnike in oglaševalce. 97 odstotkov Googlovih prihodkov prihaja iz oglaševanja, uvajanje tega pristopa pa bo Googlu omogočilo še boljše rezultate.

Oglasni sistem testno preizkušajo na Googlovi mreži partnerskih strani in na YouTubu. Vprašanje pa je kako se bodo na to odzvali zakonodajalci v ZDA. Lansko leto je že potekala ena obravnava na temo vedenjskega oglaševanja. Pri Googlu sicer poudarjajo, da se zavedajo pomembnosti uporabnikove izbire in pravice do zasebnosti ter zagotavljajo, da se bodo tega lotili odgovorno.

Pojasnjujejo, da so v ta namen vzpostavili tri ključna varovala: uporabniki se lahko odločijo za odstop iz programa; sami lahko urejajo svoj profil preferenc, ki temelji na spletni dejavnosti; na voljo jim je gumb na katerega kliknejo, če želijo izvedeti, kako je bil oglas prikazan prav njim. Kljub temu strokovnjaki opozarjajo, da tovrsten oglaševalski pristop pomeni nevarnost za zasebnost uporabnika. Drugi pa poudarjajo, da ima Googlov pristop prednosti, saj uporabnikom omogoča dostop do njihovega profila.

 

Vir: Reuters

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje