Google oglaševalska akcija samo za klice

Avtor Domen Čot — 17.09.2015
Komentiraj!
Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.
Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice (Vir: Picjumbo.com)

Oglasi "samo za klice" (ang. Call-only) so prikazani ob iskanju na mobilnih napravah v iskalniku Google. Po kliku na oglas potencialna stranka ni preusmerjena na vašo spletno stran, temveč njihov mobilni telefon pokliče vašo telefonsko številko.

Kljub temu, da gre za oglase, ki so namenjeni klicem, pa morate še vedno vpisati URL naslov vaše spletne strani. Natančneje, vpisati morate prikazni URL naslov, ki mora vsebovati domeno vaše spletne strani. Ta naslov bo prikazan v samem oglasu in potencialnim strankam služi za boljšo predstavo, kam bodo poklicale.

Opcijsko lahko dodate tudi URL naslov za preverjanje, ki mora vsebovati naslov spletne strani na vaši domeni, tam pa mora biti objavljena tudi vaša telefonska številka.

Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

Ker se trend zaradi razvoja mobilnih naprav pomika v smer, ko se vse več iskanj dogaja na mobilnih napravah, ta rešitev pomaga izpostaviti vaše oglase potencialnim strankam, ko niso za računalnikom, pa vseeno iščejo z Googlom.

Če želite ustvariti oglaševalsko akcijo samo za klice:

1. Dodajte novo akcijo samo na iskalnem omrežju.

2. Izberite možnost samo za klice (ang. Call-only ads).

3. Vnesite kriterije ciljanja akcije, vaš dnevni proračun in ostale nastavitve.

4. Napišite oglas. Bodite pozorni, da izberete državo, kjer je registrirana vaša telefonska številka.

5. Dodajte relevantne ključne besede.

V kolikor poslujete tudi v državah, kjer je na voljo Googlova telefonska številka in imate v teh državah lastno telefonsko številko, lahko za klice prek Google oglasov merite tudi konverzije in sorodne metrike.

Merjenje konverzij vzpostavite na naslednji način:

1. Kliknite "Tools/Conversions"

2. Kliknite "+ Conversion"

3. Izberite "Phone calls" - Telefonski klici

4. V oknu, ki se odpre, izberite prvo možnost -  "Calls from ads using call extensions or call-only ads"

 

5. Vnesite potrebne podatke in potrdite

6. V oglasu izberite podprto državo, ki jo ciljate, ter opcijo Googlove telefonske številke

Ta oglaševalska rešitev vam, v kolikor prodajate storitve in morate za realizacijo posla vzpostaviti stik s stranko, prihrani veliko časa in jo je vredno preizkusiti.

Če želite biti na spletu bolj vidni, povečati prodajo in zmanjšati stroške spletne promocije, odkrijte skrivnosti uspešnega Google Adwords oglaševanja in prenesite brezplačni e-priročnik.

Slovenski startup, ki bo postal Google Adwords za fizični svet

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!