Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.
Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice (Vir: Picjumbo.com)

Oglasi “samo za klice” (ang. Call-only) so prikazani ob iskanju na mobilnih napravah v iskalniku Google. Po kliku na oglas potencialna stranka ni preusmerjena na vašo spletno stran, temveč njihov mobilni telefon pokliče vašo telefonsko številko.

Kljub temu, da gre za oglase, ki so namenjeni klicem, pa morate še vedno vpisati URL naslov vaše spletne strani. Natančneje, vpisati morate prikazni URL naslov, ki mora vsebovati domeno vaše spletne strani. Ta naslov bo prikazan v samem oglasu in potencialnim strankam služi za boljšo predstavo, kam bodo poklicale.

Opcijsko lahko dodate tudi URL naslov za preverjanje, ki mora vsebovati naslov spletne strani na vaši domeni, tam pa mora biti objavljena tudi vaša telefonska številka.

Ker se trend zaradi razvoja mobilnih naprav pomika v smer, ko se vse več iskanj dogaja na mobilnih napravah, ta rešitev pomaga izpostaviti vaše oglase potencialnim strankam, ko niso za računalnikom, pa vseeno iščejo z Googlom.

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Če želite ustvariti oglaševalsko akcijo samo za klice:

1. Dodajte novo akcijo samo na iskalnem omrežju.

2. Izberite možnost samo za klice (ang. Call-only ads).

3. Vnesite kriterije ciljanja akcije, vaš dnevni proračun in ostale nastavitve.

4. Napišite oglas. Bodite pozorni, da izberete državo, kjer je registrirana vaša telefonska številka.

5. Dodajte relevantne ključne besede.

V kolikor poslujete tudi v državah, kjer je na voljo Googlova telefonska številka in imate v teh državah lastno telefonsko številko, lahko za klice prek Google oglasov merite tudi konverzije in sorodne metrike.

Merjenje konverzij vzpostavite na naslednji način:

1. Kliknite “Tools/Conversions”

2. Kliknite “+ Conversion”

3. Izberite “Phone calls” – Telefonski klici

4. V oknu, ki se odpre, izberite prvo možnost –  “Calls from ads using call extensions or call-only ads”

5. Vnesite potrebne podatke in potrdite

6. V oglasu izberite podprto državo, ki jo ciljate, ter opcijo Googlove telefonske številke

Ta oglaševalska rešitev vam, v kolikor prodajate storitve in morate za realizacijo posla vzpostaviti stik s stranko, prihrani veliko časa in jo je vredno preizkusiti.

Če želite biti na spletu bolj vidni, povečati prodajo in zmanjšati stroške spletne promocije, odkrijte skrivnosti uspešnega Google Adwords oglaševanja in prenesite brezplačni e-priročnik.

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje