Google oglaševalska akcija samo za klice
Google oglaševalska akcija samo za klice (Vir: Picjumbo.com)
Oglasi “samo za klice” (angl. call-only) so prikazani ob iskanju na mobilnih napravah v iskalniku Google. Po kliku na oglas potencialna stranka ni preusmerjena na vašo spletno stran, temveč njen mobilni telefon pokliče vašo telefonsko številko.
Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.
Kljub temu da gre za oglase, ki so namenjeni klicem, pa morate še vedno vpisati URL-naslov svoje spletne strani. Natančneje, vpisati morate prikazni URL-naslov, ki mora vsebovati domeno vaše spletne strani. Ta naslov bo prikazan v samem oglasu in potencialnim strankam služi za boljšo predstavo, kam bodo poklicale.
Opcijsko lahko dodate tudi URL-naslov za preverjanje, ki mora vsebovati naslov spletne strani na vaši domeni, tam pa mora biti objavljena tudi vaša telefonska številka.
Ker se trend zaradi razvoja mobilnih naprav pomika v smer, ko se vse več iskanj dogaja na mobilnih napravah, ta rešitev pomaga izpostaviti vaše oglase potencialnim strankam, ko niso za računalnikom, pa vseeno iščejo z Googlom.
Postopek oblikovanja oglaševalske akcije samo za klice
1. Dodajte novo akcijo na iskalnem omrežju.
2. Izberite možnost samo za klice (angl. call-only ads).
3. Vnesite kriterije ciljanja akcije, dnevni proračun in ostale nastavitve.
4. Napišite oglas. Bodite pozorni, da izberete državo, kjer je registrirana vaša telefonska številka.
5. Dodajte relevantne ključne besede.
Če poslujete tudi v državah, v katerih je na voljo Googlova telefonska številka, in imate v teh državah lastno telefonsko številko, lahko za klice prek Google oglasov merite tudi konverzije in sorodne metrike.
Postopek vzpostavitve merjenja konverzij
1. Kliknite “Tools/Conversions”.
2. Kliknite “+ Conversion”.
3. Izberite “Phone calls” – Telefonski klici.
4. V oknu, ki se odpre, izberite prvo možnost – “Calls from ads using call extensions or call-only ads”.
5. Vnesite potrebne podatke in potrdite.
6. V oglasu izberite podprto državo, ki jo ciljate, ter opcijo Googlove telefonske številke.
Ta oglaševalska rešitev vam lahko, če prodajate storitve in morate za realizacijo posla vzpostaviti stik s stranko, prihrani veliko časa in jo je vredno preizkusiti.
Če želite biti na spletu bolj vidni, povečati prodajo in zmanjšati stroške spletne promocije, odkrijte skrivnosti uspešnega Google Ads oglaševanja in prenesite brezplačni e-priročnik.