Google Plus se razdvaja

Google napoveduje spremembe pri svojem družbenem omrežju, Google Plus. Omrežje, ki je imelo konec leta 2013 300 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, bo po novem v dveh delih, so potrdili pri Googlu. Spletni velikan obenem napoveduje številne novosti.
Google Plus se razdvaja

Google Plus čakajo pomembne spremembe (Vir slike: YouTube).

Google Plus bo po novem v dveh ločenih enotah, Photos (slike) in Streams (videi), je razkril Bradley Horowitz iz Googla v svoji objavi na Google Plus. »Želim potrditi, da so govorice resnične – navdušen sem, da bom vodil prenovljeni Google Pluse!,« se je glasila njegova objava, v kateri je zapisal še, da je pomembno razumeti prihajajoče spremembe.

Lahko napovedane novosti privabijo večje število uporabnikov na Googlovo družbeno omrežje? Kot je znano, se omrežje že od samih začetkov sooča s težavo, kako privabiti nove uporabnike. Nastal je kot odgovor na Facebook, Google si je z njim obetal postati vodilno družbeno omrežje. Večina začetkov družbenih omrežjih pa je povezana z večjim številom ženskih uporabnic, za katere bi lahko rekli, da je njihova številčnost pogojena z uspešnostjo omrežja. Google Plus je na začetku privabil zlasti moške uporabnike, zaradi česar mnogi menijo, da je razlog za njegov neuspeh.

Velikan se podaja tudi na področje mobilnih komunikacij

Govorice o razdvojitvi so stare sicer že skoraj eno leto, vse odkar je podjetje zapustil Vic Gundotra. Na to, da so govorice resnične, je prejšnji teden še enkrat opozoril Googlov podpredsednik za produkte Sundar Pichai, ki je za Forbes povedal, da se bodo vse bolj osredotočili na slike in videe ter tri pomembna področja. Katera so slednja, ni razkril. Pichai je sicer na barcelonskem sejmu mobilne telefonije potrdil tudi, da se podajajo na področje mobilnih komunikacij. Več bo znanega v naslednjih mesecih, je pa Google že v pogovorih z nekaterimi mobilnimi operaterji.

Kaj se klika? >>

Korak za razdvojitev omrežja pravzaprav ni presenetljiv. V zadnjih štirih letih, odkar obstaja Google Plus, omrežje ni nikoli tako »zacvetelo« kot Facebook, kljub temu, da so ob njegovem rojstvu napovedali veliki boj. Jim bo tokrat uspelo?

Poznate zanimive statistike omrežja Google Plus?

Število mesečnih uporabnikov, ki prek mobilnih naprav uporablja Google Plus, je 20 milijonov. V povprečju na mesec na omrežju preživijo 7 minut. Delež odraslih, ki so konec lanskega leta obiskali Google Plus, je bil 22-odstotni. Na Kitajskem ima Google Plus več kot 100 milijonov uporabnikov. Direktorji imajo v povprečju 150 sledilcev na tem omrežju.

Sicer pa je Google v zadnjem času poln novosti. Posodobitev bo dočakala tudi storitev Google Contancts, ki ji do zdaj spletni velikan ni posvečal posebne pozornosti. Poleg nove oblike in nekaterih vizualnih izboljšav bo dobil tudi nove funkcije, na primer združevanje profilov stika ali pa pregleden prikaz komunikacije s stikom.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,