Google preizkuša novost na področju oglaševanja

Večina oglasov na internetu je do sedaj plačana ne glede na učinek. Google že od poletja lani razmišlja o novosti. Kmalu naj bi širšemu trgu ponudili možnost, da naročnik oglasa ne plača, če le ta ne bo učinkovit.

Google že nekaj časa testira novost na področju oglaševanja na njihovih spletnih straneh. Sedaj je ta gigant plačan od klika na oglas oziroma na ogled oglasa, ki ga predvaja. Nakup ni pogoj za plačilo. Kmalu naj bi se razvil sistem, ki bo temeljil le na učinku (PPA – pay per action). Torej oglas ne bo plačan, če stranke ne bo pritegnil v nakup izdelka ali kakšne druge operacije (npr. prijava na email novice).

Glede novosti so pri lastniku YouTube precej optimistični, saj pričakujejo, da bo pritegnil več oglaševalcev. Omogočal bo namreč oglaševanje brez tveganja, da oglas ne bi bil koristen. V primeru, da oglas ne bo prodal nobenega izdelka, to za oglaševalca ne bo pomenilo nobenega stroška. Podjetja, ki oglašujejo bodo lahko natančno izračunala stroške oglaševanja vsakega izdelka. Gre torej za neke vrste posredništvo pri prodaji, podobno sistemom ‘affiliate’, oziroma partnerski prodaji. Google bo pri tem imel nek določen delež od vsakega prodanega izdelka.

Naj poudarim, da tu ne gre za novost v smislu celotnega trga, pač pa le v okviru Google. Nekatera spletna podjetja so namreč s tem začela že veliko prej.

Prednost tega sistema je tudi v izničevanju prevar. Do sedaj je bilo namreč možno z lažnim klikanjem ustvariti lažno zanimanje za oglas in s tem dobiti plačilo.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje