Google preizkuša novost na področju oglaševanja

Večina oglasov na internetu je do sedaj plačana ne glede na učinek. Google že od poletja lani razmišlja o novosti. Kmalu naj bi širšemu trgu ponudili možnost, da naročnik oglasa ne plača, če le ta ne bo učinkovit.

Google že nekaj časa testira novost na področju oglaševanja na njihovih spletnih straneh. Sedaj je ta gigant plačan od klika na oglas oziroma na ogled oglasa, ki ga predvaja. Nakup ni pogoj za plačilo. Kmalu naj bi se razvil sistem, ki bo temeljil le na učinku (PPA – pay per action). Torej oglas ne bo plačan, če stranke ne bo pritegnil v nakup izdelka ali kakšne druge operacije (npr. prijava na email novice).

Glede novosti so pri lastniku YouTube precej optimistični, saj pričakujejo, da bo pritegnil več oglaševalcev. Omogočal bo namreč oglaševanje brez tveganja, da oglas ne bi bil koristen. V primeru, da oglas ne bo prodal nobenega izdelka, to za oglaševalca ne bo pomenilo nobenega stroška. Podjetja, ki oglašujejo bodo lahko natančno izračunala stroške oglaševanja vsakega izdelka. Gre torej za neke vrste posredništvo pri prodaji, podobno sistemom ‘affiliate’, oziroma partnerski prodaji. Google bo pri tem imel nek določen delež od vsakega prodanega izdelka.

Naj poudarim, da tu ne gre za novost v smislu celotnega trga, pač pa le v okviru Google. Nekatera spletna podjetja so namreč s tem začela že veliko prej.

Prednost tega sistema je tudi v izničevanju prevar. Do sedaj je bilo namreč možno z lažnim klikanjem ustvariti lažno zanimanje za oglas in s tem dobiti plačilo.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje