BLOG MARKETING DELAVNICA

Google – Yahoo : Bo prišlo do dogovora?

Po (vsaj začasno) neuspešnem prevzemu Yahooja s strani Microsofta, se odpirajo nove možnosti. Se bosta Google in Yahoo združila v raziskovalno oglaševalsko partnerstvo?
Google - Yahoo : Bo prišlo do dogovora?

Yahoo in Google: bosta stopila skupaj?

Podjetji sta se v preteklosti že dogovarjali o sodelovanju, v katerem naj bi Google namestil svoje oglase ob Yahoojevih iskalnih rezultatih. Odkar Google v povprečju zasluži precej več kot Yahoo ob
vsakem iskalnem rezultatu, bi dogovor, vsaj v teoriji, povečal predvsem Yahoojev
dohodek. Podjetji sta že speljali dvotedenstki preizkus v katerem sta
potrdili uspešnost vzajemnega sodelovanja. Pa vendar, zaenkrat ni
prišlo še do nobenega dogovora.

Poznavalci razmer pravijo, da Google razmišlja, da bi
lahko podjetje s povezavo izpadlo v slabi luči. Če podjetji dosežeta
dogovor, se bo Google (ponovno) soočil s protikartelsko preiskavo. Eric Schmidt, Googlov izvršni direktor pravi, da ima upanje,
da podjetji dosežeta dogovor na način, da se izogneta tovrstnim omejitvam.

Vseeno pa Google kot vplivno monopolno podjetje ne bo mogel
povsem uiti natančni preiskavi, ki konec koncev meče slabo luč na javno
podobo podjetja. Če pa Google, po drugi strani, odstopi od dogovora, je
prav tako lahko deležen kritik. Googlov soustanovitelj Sergey Brin
zatrjuje, da Googlova ponudba Yahooju ni povezana z nenadnim umikom Microsoftove prevzemne ponudbe, ampak prej poskus dati Yahooju možnost
pred prevzemno sovražno ponudbo. Možnost kupčije je opogumila
Yahoojeve vodilne in jim ponudila boljše pogajalsko izhodišče za pogajanja z Microsoftom in morebitnimi ostalimi prevzemniki.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje