Google – Yahoo : Bo prišlo do dogovora?

Po (vsaj začasno) neuspešnem prevzemu Yahooja s strani Microsofta, se odpirajo nove možnosti. Se bosta Google in Yahoo združila v raziskovalno oglaševalsko partnerstvo?
Google - Yahoo : Bo prišlo do dogovora?

Yahoo in Google: bosta stopila skupaj?

Podjetji sta se v preteklosti že dogovarjali o sodelovanju, v katerem naj bi Google namestil svoje oglase ob Yahoojevih iskalnih rezultatih. Odkar Google v povprečju zasluži precej več kot Yahoo ob
vsakem iskalnem rezultatu, bi dogovor, vsaj v teoriji, povečal predvsem Yahoojev
dohodek. Podjetji sta že speljali dvotedenstki preizkus v katerem sta
potrdili uspešnost vzajemnega sodelovanja. Pa vendar, zaenkrat ni
prišlo še do nobenega dogovora.

Poznavalci razmer pravijo, da Google razmišlja, da bi
lahko podjetje s povezavo izpadlo v slabi luči. Če podjetji dosežeta
dogovor, se bo Google (ponovno) soočil s protikartelsko preiskavo. Eric Schmidt, Googlov izvršni direktor pravi, da ima upanje,
da podjetji dosežeta dogovor na način, da se izogneta tovrstnim omejitvam.

Vseeno pa Google kot vplivno monopolno podjetje ne bo mogel
povsem uiti natančni preiskavi, ki konec koncev meče slabo luč na javno
podobo podjetja. Če pa Google, po drugi strani, odstopi od dogovora, je
prav tako lahko deležen kritik. Googlov soustanovitelj Sergey Brin
zatrjuje, da Googlova ponudba Yahooju ni povezana z nenadnim umikom Microsoftove prevzemne ponudbe, ampak prej poskus dati Yahooju možnost
pred prevzemno sovražno ponudbo. Možnost kupčije je opogumila
Yahoojeve vodilne in jim ponudila boljše pogajalsko izhodišče za pogajanja z Microsoftom in morebitnimi ostalimi prevzemniki.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje