Google - Yahoo : Bo prišlo do dogovora?

Avtor Borut Borštnik — 12.05.2008
Komentiraj!
Po (vsaj začasno) neuspešnem prevzemu Yahooja s strani Microsofta, se odpirajo nove možnosti. Se bosta Google in Yahoo združila v raziskovalno oglaševalsko partnerstvo?
Google - Yahoo : Bo prišlo do dogovora?

Yahoo in Google: bosta stopila skupaj?

Podjetji sta se v preteklosti že dogovarjali o sodelovanju, v katerem naj bi Google namestil svoje oglase ob Yahoojevih iskalnih rezultatih. Odkar Google v povprečju zasluži precej več kot Yahoo ob vsakem iskalnem rezultatu, bi dogovor, vsaj v teoriji, povečal predvsem Yahoojev dohodek. Podjetji sta že speljali dvotedenstki preizkus v katerem sta potrdili uspešnost vzajemnega sodelovanja. Pa vendar, zaenkrat ni prišlo še do nobenega dogovora.

Poznavalci razmer pravijo, da Google razmišlja, da bi lahko podjetje s povezavo izpadlo v slabi luči. Če podjetji dosežeta dogovor, se bo Google (ponovno) soočil s protikartelsko preiskavo. Eric Schmidt, Googlov izvršni direktor pravi, da ima upanje, da podjetji dosežeta dogovor na način, da se izogneta tovrstnim omejitvam.

Vseeno pa Google kot vplivno monopolno podjetje ne bo mogel povsem uiti natančni preiskavi, ki konec koncev meče slabo luč na javno podobo podjetja. Če pa Google, po drugi strani, odstopi od dogovora, je prav tako lahko deležen kritik. Googlov soustanovitelj Sergey Brin zatrjuje, da Googlova ponudba Yahooju ni povezana z nenadnim umikom Microsoftove prevzemne ponudbe, ampak prej poskus dati Yahooju možnost pred prevzemno sovražno ponudbo. Možnost kupčije je opogumila Yahoojeve vodilne in jim ponudila boljše pogajalsko izhodišče za pogajanja z Microsoftom in morebitnimi ostalimi prevzemniki.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice