Googlovi načrti za prihodnost
Internetni velikan Google v vseh letih svojega obstoja in razvoja ohranja temeljno značilnost: večina njegovih izdelkov izhaja iz kaosa. Sedaj se hočejo nekoliko bolj organizirati. Izdali so nekaj načrtov za prihodnost.
Direktor Googla Eric E. Schmidt je na redni letni skupščini delničarjev dejal, da se bo podjetje v naslednjih mesecih ukvarjalo predvsem s tremi idejami. Te so iskanje, oglasi in programska oprema. Iskanje in spletni oglasi sta že stara znanca Googla. Z njuno pomočjo je podjetje pravzaprav postalo velikan današnjih razsežnosti. Po drugi strani je razvijanje programov novost, katerega se je Google resno lotil pred nekaj meseci. Glavna razlika in hkrati tudi prednost njihovih programov je v tem, da se nahajajo na internetu. Torej so dostopni na vsakem računalniku, brez inštalacije, potrebna je le internetna povezava.
Večina teh programov je zastonj, so pa velika konkurenca Microsoftovemu office-u. Gre za programe kot so koledar, odjemalnik e-pošte, obdelovalnik besedil, shranjevalnik slik in podobno.
Vir: The New York Times
Borut Borštnik, soustanovitelj in direktor Zavoda mladi podjetnik
Borut mesto direktorja Zavoda mladi podjetnik zaseda od leta 2009. Že več let se aktivno ukvarja s podporo in svetovanjem mladim podjetjem in podjetnikom v začetnih fazah na različnih področjih. Ukvarja se predvsem s področji ocenjevanja uresničljivosti poslovne ideje, reševanja pravnih in birokratskih preprek, marketinškim nastopom na trgu in finančnimi projekcijami v prvih fazah zagona podjetja. V delu za Zavod mladi podjetnik je postavil program in soorganiziral preko 200 podjetniških predavanj, izobraževanj, okroglih miz in druženj ter postavil programe MP šole, MP coworkinga, izbor mladega podjetnika leta in druge.