Googlu in Yahooju prerezali peruti

Google je svojemu tekmecu Yahoo-ju prejšnje poletje ponudil oglaševalsko partnerstvo, ki ga ta ni mogel zavrniti. Mamljiva ponudba je bila boljša alternativa delni ali celotni prodaji Yahooja velikanu Microsoftu.
Googlu in Yahooju prerezali peruti

Ambicioznemu Googlu prekrižali načrte

Toda sanjskega partnerstva je konec, ker je Google odstopil od dogovora, saj je ameriško ministrstvo za pravosodje podjetji obvestilo, da bo vložilo pritožbo in blokiralo dogovor, ki so mu nasprotovali mnogi večji oglaševalci, prav tako pa tudi Microsoft. Na ministrstvu za pravosodje pojasnjujejo, da je Yahoojev oglaševalski sistem manj profiten od Googlovega, zato se bojijo, da bi dogovor zmanjšal Yahoojeve spodbude za vlaganja v lasten oglaševalski sistem, mu zmanjšal možnost izbiranja, kar bi vodilo v to, da bi Yahoo prepustil večji del svojega oglaševalskega trga Googlu. Prav tako poudarjajo, da bi dogovor prikrajšal uporabnike za prednosti konkurence, nižje cene itd.

Pri Googlu menijo, da gre zoglj za pogodbo, da Google upravja z določenim oglasnim prostorom Yahooja, vendar pojasnjujejo, da vztrajanje pri dogovoru ne bi imelo pozitivnih posledic na dolgoročne interese Googla in njihovih uporabnikov, zato so se odločili za odstop od dogovora. 

Opozorilo ministrstva kaže na to, da bo Google po vsej verjetnosti moral brzdati svoje ambicije po širitvi in bo v prihodnosti deležen skrbnega nadzora s strani oblasti. Za Google to trenutno ne pomeni večjih težav, zapleti pa se bodo pojavili, v kolikor se bo pojavil vzorec vladnih posredovanj v kupčije Googla, kar pa je v tem trenutku odvisno tudi od nove administracije predsednika Obame. Stokovnjaki menijo, da je bil konflikt  neizogiben in trdijo, da so se tega zavedali tudi pri Googlu. Vendar so se vseeno odločili za dogovor z Yahoojem, saj niso imeli ničesar izgubiti.

Google torej ni izgubil ničesar, zato pa je Yahoo v toliko težjem položaju, saj naj bi z dogovorom pridobil od 250 do 450 milijonov dolarjev dodatnega denarnega priliva v prvem letu. Za nesrečni Yahoo bodo posledice prekinitve dogovora usodne in mnogi namigujejo, da bo v tem trenutku Yahoo moral ponovno pretehtati dve opciji: dogovor z Microsoftom ali združitev z AOL o kateri se govori že mesece. Pri Yahooju so razočarani nad Googlovo odločitvijo za odstop od dogovora, vendar poudarjajo, da se bodo še naprej borili za konkurenčnost in povečevanje svojega oglaševalskega trga.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje