Gospodarska kriza in spletni marketing

Trenutno, v času recesije, veliko poslušamo o varčevanju oziroma zmernem porabljanju denarja. Kljub temu pa so določena področja poslovanja podjetja, katerim je potrebno v težjih časih omogočiti dodatne vire sredstev, da lahko ostale funkcije podjetja normalno delujejo. Eno izmed teh področij je marketing.
Gospodarska kriza in spletni marketing

Dober marketing je investicija v prihodnost podjetja.

Raziskava londonskega časopisa Financial Times, ki je obsegala analizo vseh recesij v zadnjih devetdesetih letih, je pokazala, da so v recesiji najbolj uspešna tista podjetja, ki zvišajo svoje stroške marketinga. To jim namreč omogoči, da pridobijo dovolj strank, da preživijo krizo.

Ena ključnih vrst marketinga trenutno je internetni marketing. Ta je dobrodošel predvsem zato, ker je lahko tudi povsem brezplačen. Sodelovanje v diskusijah in predstavljanje svojih produktov na blogih ali spletnih forumih lahko veliko pripomore k prepoznavnosti blagovne znamke in povečanju števila potencialnih kupcev produktov podjetja. Marketing je torej trenutno lahko rešilna bilka za mnoga podjetja, ki izgubljajo posel in s tem resurse za nadaljnje poslovanje.

Vir: Net Business Blog

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje