Gotovinskega plačevanja skorajda ne bo več

Zgodila se je pomembna zakonska sprememba pri plačevanju z gotovino. Lahko rečemo, da gotovinskega plačevanja skoraj ne bo več. Račune za stroške (material, storitve, plače…) nad 50 EUR ne smemo več plačevati v gotovini, dobaviteljem jih moramo nakazati na njihove transakcijske račune.
Gotovinskega plačevanja skorajda ne bo več

Gotovinskega plačevanja skorajda ne bo več (slika: sxc.hu)

Ni več dovoljeno gotovinsko izplačevanje plače, regresa, povračil potnih stroškov, prehrane in drugih povračil v zvezi z delom!

Uporaba poslovne kartice se ne šteje za gotovinsko plačilo, seveda pa morate plačila s poslovno kartico ustrezno dokumentirati – imeti je potrebno račun za kartično porabo in »originalne« račune za posamezne stroške, ki so bili plačani s kartico. V računovodstvu moramo povezati plačilo teh računov s plačilom računa za porabo na kartici.

Samostojni podjetnik lahko prosto razpolaga z gotovino (preliva iz svojega poslovnega računa v svoj žep in obratno). Enako pa zanj velja, da mora plačila vsem svojim dobaviteljem (registriranim osebam), plačevati nad 50 EUR na transakcijski račun.

Če se postavimo v svojo vlogo prodajalca, nam morajo naši kupci, ki niso fizične osebe, nakazovati plačila nad 50 EUR na naš poslovni račun.

Če se postavimo v vlogo kupca sredstev in dobrin za posel, zneskov večjih od 50 EUR ne smemo plačevati v gotovini.

Najpomembnejša pa je sprememba pri izplačevanju plač. Prejemkov iz delovnega razmerja se ne izplačuje več »na roko«. Blagajniški prejemki so preteklost in pri izplačevanju plač bosta odslej vladala večji red in večja verodostojnost.

Vir: MP računovodstvo in E-amiga

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje