Grdi raček marketinga

Direktni marketing je tista oblika marketinga, ki je v času recesije najbolj zaživela. V preteklosti se podjetja niso množično odločala za uporabo direktne pošte, telemarketinga in drugih orodij. Danes pa so stvari drugačne.

Podjetja se zavedajo, da je to tista oblika marketinga, ki vam bo ob pravilni uporabi dala enega največjih učinkov glede na vložena sredstva. Ravno zato bomo v seriji člankov osvetlili to področje in podali konkretne nasvete, kako se lotiti trženja in prodaje z njegovo pomočjo.

Direktni marketing je tisti marketing, s pomočjo katerega komuniciramo neposredno z obstoječimi in potencialnimi kupci.

Z uporabo ostalih medijev (televizija, radio, časopisi, letaki, …) namreč natančno ne vemo, kdo bo videl naše sporočilo, če pa znanemu ali potencialnemu kupcu pošljemo elektronsko sporočilo, ga pokličemo po telefonu ali mu pošljemo direktno pošto, točno vemo, kdo je tisti, ki mora prejeti sporočilo. Vemo torej, s kom komuniciramo. V kolikor na prodajnih mestih zaznamo, kdo pride in opravi nakup, lahko učinek direktno marketinških aktivnosti tudi izmerimo.

Za razliko od ostalih marketinških aktivnosti je direktni marketing neposredno povezan s samo prodajo, saj je cilj stika s strankami običajno tudi dosežena prodaja. Zato moramo v sporočilo vključiti tudi neke vrste poziv k akciji. Stranko moramo pripraviti do tega, da se bo na naše sporočilo odzvala – bodisi z naročilom, obiskom trgovine, obiskom spletne strani, klicem na našo telefonsko številko ali kaj podobnega. Odvisno seveda od tipa našega poslovanja.

Orodij direktnega marketinga je več. Mednje uvrščamo klasično direktno pošto, telefonsko trženje, elektronsko pošto, mobilne komunikacije (SMS, MMS, aplikacije), oglase z neposrednim odzivom v množičnih medijih, kot je na primer TV prodaja, družabne medije (Facebook, Twitter, …) in druge. Skratka vse aktivnosti, katerih cilj je neposredna komunikacija s potencialnimi kupci in aktivnosti, katerih cilj je njihov neposreden odziv.

Preberite tudi: Telemarketing – prodaja na nič kaj filmski način, a s filmsko učinkovitostjo

Če povzamemo, so ključne lastnosti direktnega marketinga neposredna komunikacija z znano osebo (kupcem ali bodočim kupcem), merjenje učinka in povezanost s prodajo. Da pa lahko z njimi sploh komuniciramo, moramo imeti bazo podatkov o naših strankah ali o tistih, ki to še niso. V naslednjem delu serije bomo nekaj več povedali o tem, kako vzpostavimo bazo strank, kaj naj bo v njej in kako jo lahko v praksi izkoristite.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje