Grdi raček marketinga

Direktni marketing je tista oblika marketinga, ki je v času recesije najbolj zaživela. V preteklosti se podjetja niso množično odločala za uporabo direktne pošte, telemarketinga in drugih orodij. Danes pa so stvari drugačne.

Podjetja se zavedajo, da je to tista oblika marketinga, ki vam bo ob pravilni uporabi dala enega največjih učinkov glede na vložena sredstva. Ravno zato bomo v seriji člankov osvetlili to področje in podali konkretne nasvete, kako se lotiti trženja in prodaje z njegovo pomočjo.

Direktni marketing je tisti marketing, s pomočjo katerega komuniciramo neposredno z obstoječimi in potencialnimi kupci.

Z uporabo ostalih medijev (televizija, radio, časopisi, letaki, …) namreč natančno ne vemo, kdo bo videl naše sporočilo, če pa znanemu ali potencialnemu kupcu pošljemo elektronsko sporočilo, ga pokličemo po telefonu ali mu pošljemo direktno pošto, točno vemo, kdo je tisti, ki mora prejeti sporočilo. Vemo torej, s kom komuniciramo. V kolikor na prodajnih mestih zaznamo, kdo pride in opravi nakup, lahko učinek direktno marketinških aktivnosti tudi izmerimo.

Za razliko od ostalih marketinških aktivnosti je direktni marketing neposredno povezan s samo prodajo, saj je cilj stika s strankami običajno tudi dosežena prodaja. Zato moramo v sporočilo vključiti tudi neke vrste poziv k akciji. Stranko moramo pripraviti do tega, da se bo na naše sporočilo odzvala – bodisi z naročilom, obiskom trgovine, obiskom spletne strani, klicem na našo telefonsko številko ali kaj podobnega. Odvisno seveda od tipa našega poslovanja.

Orodij direktnega marketinga je več. Mednje uvrščamo klasično direktno pošto, telefonsko trženje, elektronsko pošto, mobilne komunikacije (SMS, MMS, aplikacije), oglase z neposrednim odzivom v množičnih medijih, kot je na primer TV prodaja, družabne medije (Facebook, Twitter, …) in druge. Skratka vse aktivnosti, katerih cilj je neposredna komunikacija s potencialnimi kupci in aktivnosti, katerih cilj je njihov neposreden odziv.

Preberite tudi: Telemarketing – prodaja na nič kaj filmski način, a s filmsko učinkovitostjo

Če povzamemo, so ključne lastnosti direktnega marketinga neposredna komunikacija z znano osebo (kupcem ali bodočim kupcem), merjenje učinka in povezanost s prodajo. Da pa lahko z njimi sploh komuniciramo, moramo imeti bazo podatkov o naših strankah ali o tistih, ki to še niso. V naslednjem delu serije bomo nekaj več povedali o tem, kako vzpostavimo bazo strank, kaj naj bo v njej in kako jo lahko v praksi izkoristite.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje