Gre Googlu slabo?

Poslovni rezultati tretjega četrtletja kažejo nasprotno. Googlu gre odlično!

V tretjem četrtletju se je dobiček Googla povečal za skoraj 46 odstotkov. Zaslužek se je tako povečal iz 733,3 milijona dolarjev (lani) na 1,07 milijarde ameriških dolarjev. Prodaja oglasov in drugih produktov se je povečala za 57 odstotkov na 4,23 milijarde dolarjev. Strokovnjaki so sicer napovedali nekoliko manjšo rast podjetja.

Glavnina zaslužka prihaja iz Googlovih najpomembnejših atributov, to sta iskanje ter oglaševanje. Googlov direktor je ob tej priložnosti dejal: “Zelo nas veseli, da smo uspeli doseči tolikšno rast. Oglaševanje, ki ga ponuja naše podjetje je močno naraslo, tako po prometu kot po zaslužku.” Dodal je še, da Google razvija širši ter bolj učinkovit sistem oglaševanja s poudarkom na inovacijah. 

Googlova delnica je prejšnji teden dosegla rekordno vrednost, 641,41 dolarjev. Pričakuje se, da se bo rast nadaljevala, saj Google nenehno krepi svojo prisotnost na internetnem oglaševalskem trgu. Kmalu pa naj bi se začeli kazati tudi rezultati iz drugih vej oglaševanja. Tu gre predvsem za oglaševanje prek mobilnih telefonov, televizije, radijskih postaj ter prek internetnih video oglasov, ki so integrirani v YouTube.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje