Greenpeace: iPhone škoduje okolju!

Okoljevarstvena organizacija Jobsu očita uporabo strupenih kemikalij kljub temu, da jih večina svetovnih proizvajalcev mobilnih telefonov ne uporablja oziroma so v procesu popolne odstranitve.
Greenpeace: iPhone škoduje okolju!

Bo Apple zamenjal kritične dele telefona pred evropsko izdajo in s tem izpolnil svoje obljube?

Aktivisti opozarjajo, da iPhone vsebuje sestavne dele premazane s strupenim bromom (uporabljen je kot zaščita pred vžigom) ter PVC plastiko. Slednja je najbolj donosen produkt kemične industrije, a po mnenju mnogih tudi najbolj strupena. Skrb predstavljajo snovi, ki se iz mase lahko sprostijo in prav zaradi tega je EU hitro reagirala ter prepovedala prodajo otroških igrač iz PVC plastike. Snov je kljub negativnim posledicam v množični uporabi in se v zadnjih letih vedno bolj uporablja tudi v gradbene namene ter izriva standardne mase kot so les, beton in glina.

Nokia v svojih telefonih ne uporablja PVC plastike, Motorola in Sony Ericsson pa imata na trgu že proizvode brez delov premazanih z bromom.

Greenpeace Apple poziva naj mobilno telefonijo revolucionarno spremeni tudi tako, da bodočim evropskim uporabnikom ponudi okolju prijazne prenosne telefone.

»A greener Apple« je naslov pisnega sestavka, ki ga je Jobs objavil 2. maja, v njem pa napovedal, da bo podjetje v prihodnosti vodilno na področju recikliranja in zbiranja starih elektronskih naprav. Čez slaba dva meseca je nastopila nakupovalna mrzlica pred trgovinami AT&T, napisane obljube o »zelenih« programih pa še vedno čakajo svojo izvršitev.

Na povezavi »Vir« si lahko ogledate tudi kratek video.

Vir:  TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje