HipLogic poskuša inteligenco pametnih mobilnih telefonov približati masovnemu tržišču

Avtor Nejc Krumpačnik — 03.12.2009
Komentiraj!
Mobilna aplikacijska platforma HipLogic je v drugem sklopu investiranja uspela na svojo stran s strani podjetij Benchmark Capital, Stage 1 Ventures, Bay Partners, Accrue Sports in Entertainment Ventures pridobiti sredstva v vrednosti sedmih milijonov dolarjev.
HipLogic poskuša inteligenco pametnih mobilnih telefonov približati masovnemu tržišču

HipLogic je izdelal mobilno aplikacijo naslednje generacije (slika: techcrunch.com)

Sicer je to startup podjetje, ki je poprej bilo poznano pod imenom Numobiq, v prvem sklopu investiranja leta 2008, uspelo pridobiti denarna sredstva v višini 4,5 milijonov ameriških dolarjev. Visoko razvite aplikacije želi prenesti na najpreprostejše mobilne telefone, tako da bi vso kompleksnost zadržala v omrežju. Na primer, HipLogic poskuša prenesti hitre in enostavne uporabniške vmesnike z iPhone-a, Androida in BlackBerryja na bolj enostavne in cenejše mobilne telefone, ki so namenjeni množičnemu tržišču. 

HipLogic naredi obstoječe telefone pametnejše, tako da uporabnikom omogoča upravljanje z vmesnikom, ki je bolj podoben tistemu, s katerim se lahko pohvali iPhone in združuje realno-časovne vsebine, socialna omrežja in aplikacije. Vse to bo mogoče preko mobilne aplikacije, ki bo brezplačno na voljo za prenos. Aplikacijska platforma sicer vključuje JavaScript - "virtualno napravo", ki je povezana z "oblaki" in združuje informacije omrežnih operatorjev in informacije iz interneta.  

 

Vir: TechCrunch

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice