Hitri vodič po spletnem trženju

Avtor ursa — 01.02.2010
Komentiraj!
Spletno trženje postaja vse bolj priljubljeno, saj lahko s pravilnim pristopom poveča prepoznavnost podjetja, izboljša odnose s strankami in poveča dobiček podjetja.
Hitri vodič po spletnem trženju

Izkoristite možnosti, ki jih ponuja splet. (Vir: dynamicbusiness.com)

Spletno trženje podjetjem omogoča dosego ciljne publike z relativno nizkimi stroški, omogoča večjo interakcijo in zagotavlja hitrejši odziv kot druge metode trženja. Splet ponuja mnogo načinov za trženje:

1. SEM: Med najbolj priljubljene spada trženje prek iskalnikov (Search Engine Marketing), ki izboljšuje uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja prek iskalnikov in tako povečuje njeno vidnost. Obstajata dva glavna načina trženja prek iskalnikov:

  • Sponzorirane povezave oz. plačilo za klik (PPC), ki omogoča oglaševanje na iskalniški strani. Oglas se prikaže vsakič, ko nekdo v iskalnik vpiše določene ključne besede, oglaševalec pa plača za vsak klik na svoj oglas.

  • Organsko oz. naravno iskanje uporablja metode optimizacije spletnih strani prek iskalnikov (SEO), ki izboljšajo uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja in lahko znatno koristijo poslovanju podjetja ter pritegnejo nove stranke.

2. Trženje prek e-pošte podjetnikom pomaga pri zbiranju uporabnih podatkov o svojih strankah s pomočjo katerih lahko z njimi vzpostavitjo dobre odnose in jih redno obveščajo o novostih, ki lahko pripeljejo do nakupa.

3. Socialne mreže kot so Twitter, Facebook ali MySpace postajajo vse bolj priljubljene tudi v poslovnem svetu. Z njihovo pomočjo lahko podjetniki na enostaven način razširijo informacije o svojem podjetju med enakomislečimi pripadniki in tako povečajo prodajo.

4. Banner oglasi: Podjetje postavi oglas s povezavo do svoje spletne strani na drugo spletno stran s komplementarno vsebino.

5. Vse bolj priljubljeno postaja tudi partnersko ali ti. affiliate trženje, kjer oglaševalec plača provizijo lastniku spletne strani na kateri ima svoj oglas za vsak klik na oglas, ki pripelje do nakupa.

Spletno trženje postaja vse bolj ustvarjalno, zato bodite pozorni na nove aplikacije, ki vam bodo pomagale doseči ciljno občinstvo in povečati prodajo. Ker pa to zahteva kar nekaj časa in znanja, lahko poiščete tudi strokovnjaka, ki bo za to poskrbel namesto vas.


Vir: ResourceNation

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice