Hitri vodič po spletnem trženju

Spletno trženje postaja vse bolj priljubljeno, saj lahko s pravilnim pristopom poveča prepoznavnost podjetja, izboljša odnose s strankami in poveča dobiček podjetja.
Hitri vodič po spletnem trženju

Izkoristite možnosti, ki jih ponuja splet. (Vir: dynamicbusiness.com)

Spletno trženje podjetjem omogoča dosego ciljne publike z relativno nizkimi stroški, omogoča večjo interakcijo in zagotavlja hitrejši odziv kot druge metode trženja. Splet ponuja mnogo načinov za trženje:

1. SEM: Med najbolj priljubljene spada trženje prek iskalnikov (Search Engine Marketing), ki izboljšuje uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja prek iskalnikov in tako povečuje njeno vidnost. Obstajata dva glavna načina trženja prek iskalnikov:

  • Sponzorirane povezave oz. plačilo za klik (PPC), ki omogoča oglaševanje na iskalniški strani. Oglas se prikaže vsakič, ko nekdo v iskalnik vpiše določene ključne besede, oglaševalec pa plača za vsak klik na svoj oglas.
  • Organsko oz. naravno iskanje uporablja metode optimizacije spletnih strani prek iskalnikov (SEO), ki izboljšajo uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja in lahko znatno koristijo poslovanju podjetja ter pritegnejo nove stranke.

2. Trženje prek e-pošte podjetnikom pomaga pri zbiranju uporabnih podatkov o svojih strankah s pomočjo katerih lahko z njimi vzpostavitjo dobre odnose in jih redno obveščajo o novostih, ki lahko pripeljejo do nakupa.

3. Socialne mreže kot so Twitter, Facebook ali MySpace postajajo vse bolj priljubljene tudi v poslovnem svetu. Z njihovo pomočjo lahko podjetniki na enostaven način razširijo informacije o svojem podjetju med enakomislečimi pripadniki in tako povečajo prodajo.

4. Banner oglasi: Podjetje postavi oglas s povezavo do svoje spletne strani na drugo spletno stran s komplementarno vsebino.

5. Vse bolj priljubljeno postaja tudi partnersko ali ti. affiliate trženje, kjer oglaševalec plača provizijo lastniku spletne strani na kateri ima svoj oglas za vsak klik na oglas, ki pripelje do nakupa.

Spletno trženje postaja vse bolj ustvarjalno, zato bodite pozorni na nove aplikacije, ki vam bodo pomagale doseči ciljno občinstvo in povečati prodajo. Ker pa to zahteva kar nekaj časa in znanja, lahko poiščete tudi strokovnjaka, ki bo za to poskrbel namesto vas.

Vir: ResourceNation

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje