So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger je četrti finalist, ki se bo potegoval za zveneči naziv Mladi podjetnik leta 2014, izbor katerega se bo v prostorih Tehnološkega parka odvijal v četrtek, 19. junija. 28-letnika sta svoje znanje iz ekonomije vložila v posel, ki je kmalu postal skrbno negovana blagovna znamka.
So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger – kakovostna hitra hrana (vir slike: Hood Burger)

Da je v časih, ko se je recesija močno zažrla v pore gospodarstva in za mlade na trgu dela ni skoraj nikakršnih novih možnosti oz. priložnosti, vredno realizirati kakšno izmed svojih briljantnih idej, jasno dokazujeta Til Pleterski in Klemen Ptičak.

Njuna črna prikolica, predelana za gostinsko uporabo, z v nebo vpijočimi rumenimi črkami, je bila postavljena na Viču novembra leta 2012, avgusta 2013 jo je zamenjal gostinski kontejner, s koncem letošnjega leta pa se predvidoma odpira že druga Hood Burger lokacija v Ljubljani.

Spremembe in novosti v bližnji preteklosti

»S tem, ko sva uspela vzpostaviti sistem delovanja ter ustrezno poučiti naše sodelavce o pravilnem delovanju poslovanja, sva se lahko umaknila iz neposredne prodaje. To nama je omogočilo, da sva vzpostavila temelje za nadaljnji razvoj podjetja. Tukaj sva predvsem uskladila cilje, poslanstvo in strategijo. Prav tako pa sva pomemben korak naredila pri sami optimizaciji dela. Ta je postala bolj učinkovita, kar je posledično pripeljalo do znižanja nekaterih stroškov. Postali smo tudi bolj dejavni na socialnih omrežjih in pri oblikovanju celostne podobe, ki ostaja v naših rokah. Kmalu bomo lansirali spletno stran,« spremembe zadnjih nekaj mesecev povzameta Klemen Ptičak in Til Pleterski. 

Širitev Hood Burger poslovanja

Širitev Hood Burger poslovanja je v aktivnem planu. Odprla se bo druga lokacija v Ljubljani, ki bo malenkost večja, vendar bo ohranjala enako celostno podobo, kot jo ima že obstoječa poslovalnica na Viču. Hkrati bo omogočala izboljšane pogoje, tako za zaposlene kot tudi za stranke. »V planu je širitev ponudbe, med drugim tudi za vegetarijance. Nadaljnje širitve podjetja bodo temeljile na modelu franšizinga,« povesta mlada ekonomista. 

Njun nastop si lahko ogledate na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Cilj: postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji

V prihodnosti so želje Pleterskega in Ptičaka usmerjene v cilj postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji. Posledično pa želita dvigniti nivo znamke Hood Burger na raven, ki bo zanimiva tudi za širitev v tujino, pri čemer imata v mislih predvsem zahodni trg – Avstrijo in Italijo.

»Želimo si večjo prepoznavnost in kredibilnost, s čimer bi še utrdili našo prisotnost na trgu. Iz nagrad si obetamo iztržiti čim več novega znanja in ga integrirati v samo poslovanje. Iz osebnega vidika vidiva potencialni naslov Mladi podjetnik leta kot izjemno močno referenco za najino profesionalno življenje. Vendar si tudi za zaposlene želiva, da bi občutili sam proces in se počutili del tega, saj tudi sami soustvarjajo prihodnost podjetja,« pojasnjuje Pleterski. 

Klemnovo in Tilovo priporočilo mladim z vizijo

»Mladim želiva povedati predvsem to, da naj, preden se zares lotijo posla, svoje produkte predhodno testirajo na čim širši publiki. Le tako lahko realno ugotovijo, ali je izdelek zrel za trg in ali stranke sploh obstajajo. Začetki so na videz morda najtežji del poti, vendar se hitro lahko izkaže nasprotno. Večja izpostavljenost na trgu nosi s seboj tudi večjo odgovornost. Oba sva mnenja, da so začetki lahko tudi zelo prijetni, saj imaš manj za izgubiti, kar vsekakor zmanjša faktor stresa. Napake so dovoljene in iz njih se moramo učiti. Priporočava, da se posla lotijo korak za korakom in v mejah dosegljivega. Vztrajnost in predanost pa sta ključnega pomena za realizacijo vsakega naslednjega koraka,« še modro povesta perspektivna mlada podjetnika. 

Prisluhnite podjetnikovim nastopom!

V četrtek, 19. junija boste lahko priča nastopom vseh štirih finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2014, ki bodo imeli še zadnjo priložnost, da prepričajo člane komisije. Preostali finalisti so še:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

V petek, 15. junija, se bo v okviru brezplačne konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! odvil tudi finalni del izbora Mladi podjetnik leta 2018. V NLB Centru inovativnega podjetništva bo pred komisijo in udeleženci konference pet ekip stopilo na oder in predstavilo svoje podjetje, načrte in poizkusilo komisijo prepričati, da so najbolj primerni za osvojitev laskavega naziva. Kdo so, predstavljamo v sledečih vrsticah. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Čili vino osvaja svet

Finalisti MP leta 2018 – Čili vino osvaja svet

“Vsi finalisti smo vsak v svojem sektorju odlični, dobro strukturirani in že imamo za sabo kar precej delovnih ur,” pred petkovim velikim finalom izbora Mladi podjetnik leta 2018 meni Matic Vizjak iz Kmetije Vizjak. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje