So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger je četrti finalist, ki se bo potegoval za zveneči naziv Mladi podjetnik leta 2014, izbor katerega se bo v prostorih Tehnološkega parka odvijal v četrtek, 19. junija. 28-letnika sta svoje znanje iz ekonomije vložila v posel, ki je kmalu postal skrbno negovana blagovna znamka.
So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger – kakovostna hitra hrana (vir slike: Hood Burger)

Da je v časih, ko se je recesija močno zažrla v pore gospodarstva in za mlade na trgu dela ni skoraj nikakršnih novih možnosti oz. priložnosti, vredno realizirati kakšno izmed svojih briljantnih idej, jasno dokazujeta Til Pleterski in Klemen Ptičak.

Njuna črna prikolica, predelana za gostinsko uporabo, z v nebo vpijočimi rumenimi črkami, je bila postavljena na Viču novembra leta 2012, avgusta 2013 jo je zamenjal gostinski kontejner, s koncem letošnjega leta pa se predvidoma odpira že druga Hood Burger lokacija v Ljubljani.

Spremembe in novosti v bližnji preteklosti

»S tem, ko sva uspela vzpostaviti sistem delovanja ter ustrezno poučiti naše sodelavce o pravilnem delovanju poslovanja, sva se lahko umaknila iz neposredne prodaje. To nama je omogočilo, da sva vzpostavila temelje za nadaljnji razvoj podjetja. Tukaj sva predvsem uskladila cilje, poslanstvo in strategijo. Prav tako pa sva pomemben korak naredila pri sami optimizaciji dela. Ta je postala bolj učinkovita, kar je posledično pripeljalo do znižanja nekaterih stroškov. Postali smo tudi bolj dejavni na socialnih omrežjih in pri oblikovanju celostne podobe, ki ostaja v naših rokah. Kmalu bomo lansirali spletno stran,« spremembe zadnjih nekaj mesecev povzameta Klemen Ptičak in Til Pleterski. 

Širitev Hood Burger poslovanja

Širitev Hood Burger poslovanja je v aktivnem planu. Odprla se bo druga lokacija v Ljubljani, ki bo malenkost večja, vendar bo ohranjala enako celostno podobo, kot jo ima že obstoječa poslovalnica na Viču. Hkrati bo omogočala izboljšane pogoje, tako za zaposlene kot tudi za stranke. »V planu je širitev ponudbe, med drugim tudi za vegetarijance. Nadaljnje širitve podjetja bodo temeljile na modelu franšizinga,« povesta mlada ekonomista. 

Njun nastop si lahko ogledate na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Cilj: postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji

V prihodnosti so želje Pleterskega in Ptičaka usmerjene v cilj postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji. Posledično pa želita dvigniti nivo znamke Hood Burger na raven, ki bo zanimiva tudi za širitev v tujino, pri čemer imata v mislih predvsem zahodni trg – Avstrijo in Italijo.

»Želimo si večjo prepoznavnost in kredibilnost, s čimer bi še utrdili našo prisotnost na trgu. Iz nagrad si obetamo iztržiti čim več novega znanja in ga integrirati v samo poslovanje. Iz osebnega vidika vidiva potencialni naslov Mladi podjetnik leta kot izjemno močno referenco za najino profesionalno življenje. Vendar si tudi za zaposlene želiva, da bi občutili sam proces in se počutili del tega, saj tudi sami soustvarjajo prihodnost podjetja,« pojasnjuje Pleterski. 

Klemnovo in Tilovo priporočilo mladim z vizijo

»Mladim želiva povedati predvsem to, da naj, preden se zares lotijo posla, svoje produkte predhodno testirajo na čim širši publiki. Le tako lahko realno ugotovijo, ali je izdelek zrel za trg in ali stranke sploh obstajajo. Začetki so na videz morda najtežji del poti, vendar se hitro lahko izkaže nasprotno. Večja izpostavljenost na trgu nosi s seboj tudi večjo odgovornost. Oba sva mnenja, da so začetki lahko tudi zelo prijetni, saj imaš manj za izgubiti, kar vsekakor zmanjša faktor stresa. Napake so dovoljene in iz njih se moramo učiti. Priporočava, da se posla lotijo korak za korakom in v mejah dosegljivega. Vztrajnost in predanost pa sta ključnega pomena za realizacijo vsakega naslednjega koraka,« še modro povesta perspektivna mlada podjetnika. 

Prisluhnite podjetnikovim nastopom!

V četrtek, 19. junija boste lahko priča nastopom vseh štirih finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2014, ki bodo imeli še zadnjo priložnost, da prepričajo člane komisije. Preostali finalisti so še:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje