So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger je četrti finalist, ki se bo potegoval za zveneči naziv Mladi podjetnik leta 2014, izbor katerega se bo v prostorih Tehnološkega parka odvijal v četrtek, 19. junija. 28-letnika sta svoje znanje iz ekonomije vložila v posel, ki je kmalu postal skrbno negovana blagovna znamka.
So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger – kakovostna hitra hrana (vir slike: Hood Burger)

Da je v časih, ko se je recesija močno zažrla v pore gospodarstva in za mlade na trgu dela ni skoraj nikakršnih novih možnosti oz. priložnosti, vredno realizirati kakšno izmed svojih briljantnih idej, jasno dokazujeta Til Pleterski in Klemen Ptičak.

Njuna črna prikolica, predelana za gostinsko uporabo, z v nebo vpijočimi rumenimi črkami, je bila postavljena na Viču novembra leta 2012, avgusta 2013 jo je zamenjal gostinski kontejner, s koncem letošnjega leta pa se predvidoma odpira že druga Hood Burger lokacija v Ljubljani.

Spremembe in novosti v bližnji preteklosti

»S tem, ko sva uspela vzpostaviti sistem delovanja ter ustrezno poučiti naše sodelavce o pravilnem delovanju poslovanja, sva se lahko umaknila iz neposredne prodaje. To nama je omogočilo, da sva vzpostavila temelje za nadaljnji razvoj podjetja. Tukaj sva predvsem uskladila cilje, poslanstvo in strategijo. Prav tako pa sva pomemben korak naredila pri sami optimizaciji dela. Ta je postala bolj učinkovita, kar je posledično pripeljalo do znižanja nekaterih stroškov. Postali smo tudi bolj dejavni na socialnih omrežjih in pri oblikovanju celostne podobe, ki ostaja v naših rokah. Kmalu bomo lansirali spletno stran,« spremembe zadnjih nekaj mesecev povzameta Klemen Ptičak in Til Pleterski. 

Širitev Hood Burger poslovanja

Širitev Hood Burger poslovanja je v aktivnem planu. Odprla se bo druga lokacija v Ljubljani, ki bo malenkost večja, vendar bo ohranjala enako celostno podobo, kot jo ima že obstoječa poslovalnica na Viču. Hkrati bo omogočala izboljšane pogoje, tako za zaposlene kot tudi za stranke. »V planu je širitev ponudbe, med drugim tudi za vegetarijance. Nadaljnje širitve podjetja bodo temeljile na modelu franšizinga,« povesta mlada ekonomista. 

Njun nastop si lahko ogledate na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Cilj: postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji

V prihodnosti so želje Pleterskega in Ptičaka usmerjene v cilj postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji. Posledično pa želita dvigniti nivo znamke Hood Burger na raven, ki bo zanimiva tudi za širitev v tujino, pri čemer imata v mislih predvsem zahodni trg – Avstrijo in Italijo.

»Želimo si večjo prepoznavnost in kredibilnost, s čimer bi še utrdili našo prisotnost na trgu. Iz nagrad si obetamo iztržiti čim več novega znanja in ga integrirati v samo poslovanje. Iz osebnega vidika vidiva potencialni naslov Mladi podjetnik leta kot izjemno močno referenco za najino profesionalno življenje. Vendar si tudi za zaposlene želiva, da bi občutili sam proces in se počutili del tega, saj tudi sami soustvarjajo prihodnost podjetja,« pojasnjuje Pleterski. 

Klemnovo in Tilovo priporočilo mladim z vizijo

»Mladim želiva povedati predvsem to, da naj, preden se zares lotijo posla, svoje produkte predhodno testirajo na čim širši publiki. Le tako lahko realno ugotovijo, ali je izdelek zrel za trg in ali stranke sploh obstajajo. Začetki so na videz morda najtežji del poti, vendar se hitro lahko izkaže nasprotno. Večja izpostavljenost na trgu nosi s seboj tudi večjo odgovornost. Oba sva mnenja, da so začetki lahko tudi zelo prijetni, saj imaš manj za izgubiti, kar vsekakor zmanjša faktor stresa. Napake so dovoljene in iz njih se moramo učiti. Priporočava, da se posla lotijo korak za korakom in v mejah dosegljivega. Vztrajnost in predanost pa sta ključnega pomena za realizacijo vsakega naslednjega koraka,« še modro povesta perspektivna mlada podjetnika. 

Prisluhnite podjetnikovim nastopom!

V četrtek, 19. junija boste lahko priča nastopom vseh štirih finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2014, ki bodo imeli še zadnjo priložnost, da prepričajo člane komisije. Preostali finalisti so še:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev. Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje