So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Avtor Urša Eva Pucelj — 18.06.2014
Komentiraj!
Hood Burger je četrti finalist, ki se bo potegoval za zveneči naziv Mladi podjetnik leta 2014, izbor katerega se bo v prostorih Tehnološkega parka odvijal v četrtek, 19. junija. 28-letnika sta svoje znanje iz ekonomije vložila v posel, ki je kmalu postal skrbno negovana blagovna znamka.
So slastni hamburgerji dovolj, da postaneš Mladi podjetnik leta?

Hood Burger – kakovostna hitra hrana (vir slike: Hood Burger)

Da je v časih, ko se je recesija močno zažrla v pore gospodarstva in za mlade na trgu dela ni skoraj nikakršnih novih možnosti oz. priložnosti, vredno realizirati kakšno izmed svojih briljantnih idej, jasno dokazujeta Til Pleterski in Klemen Ptičak.

Njuna črna prikolica, predelana za gostinsko uporabo, z v nebo vpijočimi rumenimi črkami, je bila postavljena na Viču novembra leta 2012, avgusta 2013 jo je zamenjal gostinski kontejner, s koncem letošnjega leta pa se predvidoma odpira že druga Hood Burger lokacija v Ljubljani.

Spremembe in novosti v bližnji preteklosti

»S tem, ko sva uspela vzpostaviti sistem delovanja ter ustrezno poučiti naše sodelavce o pravilnem delovanju poslovanja, sva se lahko umaknila iz neposredne prodaje. To nama je omogočilo, da sva vzpostavila temelje za nadaljnji razvoj podjetja. Tukaj sva predvsem uskladila cilje, poslanstvo in strategijo. Prav tako pa sva pomemben korak naredila pri sami optimizaciji dela. Ta je postala bolj učinkovita, kar je posledično pripeljalo do znižanja nekaterih stroškov. Postali smo tudi bolj dejavni na socialnih omrežjih in pri oblikovanju celostne podobe, ki ostaja v naših rokah. Kmalu bomo lansirali spletno stran,« spremembe zadnjih nekaj mesecev povzameta Klemen Ptičak in Til Pleterski. 

Širitev Hood Burger poslovanja

Širitev Hood Burger poslovanja je v aktivnem planu. Odprla se bo druga lokacija v Ljubljani, ki bo malenkost večja, vendar bo ohranjala enako celostno podobo, kot jo ima že obstoječa poslovalnica na Viču. Hkrati bo omogočala izboljšane pogoje, tako za zaposlene kot tudi za stranke. »V planu je širitev ponudbe, med drugim tudi za vegetarijance. Nadaljnje širitve podjetja bodo temeljile na modelu franšizinga,« povesta mlada ekonomista. 

Njun nastop si lahko ogledate na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Cilj: postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji

V prihodnosti so želje Pleterskega in Ptičaka usmerjene v cilj postati najbolj prepoznavna restavracija s kakovostno hitro hrano v Sloveniji. Posledično pa želita dvigniti nivo znamke Hood Burger na raven, ki bo zanimiva tudi za širitev v tujino, pri čemer imata v mislih predvsem zahodni trg – Avstrijo in Italijo.

»Želimo si večjo prepoznavnost in kredibilnost, s čimer bi še utrdili našo prisotnost na trgu. Iz nagrad si obetamo iztržiti čim več novega znanja in ga integrirati v samo poslovanje. Iz osebnega vidika vidiva potencialni naslov Mladi podjetnik leta kot izjemno močno referenco za najino profesionalno življenje. Vendar si tudi za zaposlene želiva, da bi občutili sam proces in se počutili del tega, saj tudi sami soustvarjajo prihodnost podjetja,« pojasnjuje Pleterski. 

Klemnovo in Tilovo priporočilo mladim z vizijo

»Mladim želiva povedati predvsem to, da naj, preden se zares lotijo posla, svoje produkte predhodno testirajo na čim širši publiki. Le tako lahko realno ugotovijo, ali je izdelek zrel za trg in ali stranke sploh obstajajo. Začetki so na videz morda najtežji del poti, vendar se hitro lahko izkaže nasprotno. Večja izpostavljenost na trgu nosi s seboj tudi večjo odgovornost. Oba sva mnenja, da so začetki lahko tudi zelo prijetni, saj imaš manj za izgubiti, kar vsekakor zmanjša faktor stresa. Napake so dovoljene in iz njih se moramo učiti. Priporočava, da se posla lotijo korak za korakom in v mejah dosegljivega. Vztrajnost in predanost pa sta ključnega pomena za realizacijo vsakega naslednjega koraka,« še modro povesta perspektivna mlada podjetnika. 

Prisluhnite podjetnikovim nastopom!

V četrtek, 19. junija boste lahko priča nastopom vseh štirih finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2014, ki bodo imeli še zadnjo priložnost, da prepričajo člane komisije. Preostali finalisti so še:

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice