Hood Burgerjevca cenita komunikativnost in pozitivno naravnanost
Til Pleterski in Klemen Ptičak vsakih nekaj mesecev na meni dodata nov burger (Vir slike: Facebook).
Njuna zgodba je navdušila slehernega ljubitelja hamburgerja. Lokalno in s posluhom izdelani hamburgerji, ki sta jih testirala pol leta, naredila več kot 10 različic recepta, so temelj njune zgodbe, ki jo uspešno razvijata naprej. Lani jeseni sta začela poleg redne ponudbe ponujati še sezonske burgerje, kar pomeni, da vsakih nekaj mesecev na meni dodata nov burger, ki nosi posebno kulinarično karakteristiko. Pred meseci sta tako predstavila Gianfranco Zola burger, temno bombico, ki v sredini skriva okusen Cambozola sir in karameliziran paradižnik.
Vznemerljiv pristop dodajanja ponudbe
»Trenutno imamo na meniju Billy Bob Bacon burger, narejen iz naše doma ustvarjene BeerBQ omake, omake, ki jo delamo s prekajenim OND pivom pivovarne Bevog, na tanko narezanega zelja in jabolka (apple slaw), kraške pancete, čedar sira in paradižnika,« mladeniča pa ga opišeta kot »pošastno« dobrega. Ravno tega so razvijali v tajnosti, le redki so ga imeli priložnost okusiti preden so ga ponudili na meni. »Tak pristop je včasih bolj vznemerljiv, ker ne veš, kako ga bodo sprejele stranke,« pojasnjujeta.
Kako postati del Hood ekipe?
Ob iskanju dodatne pomoči sta striktna: iščeta samoiniciativnost, odgovornost, komunikativnost in pozitivno naravnanost, obenem pa tudi kakovost in iskrenost. Naša želja je, da se sodelavci med seboj razumejo in počutijo dobro, saj je delo tako bolj prijetno. Kandidat začne na mestu sestavljalca hamburgerjev, kjer spozna novo delovno okolje. Ko ocenita, da je dovolj utečen in pozna postopke in procese, ki so potrebni za kakovostne storitve restravracije, preide na mesto žar mojstra. Tam se uči tehnike peke mesa.
Kako napredovati?
Naslednja stopnička je uvajanje za prodajo in komunikacija s strankami, sledi še mesto vodje zmene in vodja poslovalnice. »Do zadnjega mesta je možno priti le, če kandidat resnično pokaže skozi delo, ki ga opravlja, da si želi priti do mesta vodje poslovalnice. Skupaj je potrebno vsaj šest mesecev uvajanja, preden lahko rečemo, da je kandidat resnično utečen v procese dela poslovalnice,« pravita
Zagovornika stabilne rasti
Hood Burger je lani ustvaril 617 tisoč evrov prometa, za letos načrtujeta okoli 20-odstotno rast prihodkov. Imata eno poslovalnico, sodelujeta pa tudi na projektu Odprta Kuhna v Ljubljani. O širitvi razmišljata, vendar pravita, da je vsak model, tudi franšiznega potrebno preučiti. Dodajata, da so časi po krizi postali zelo nepredvidljivi, obenem pa se uveljavljajo različni poslovni modeli širjenja, ki jih še preučujeta. »Smo zagovorniki stabilne rasti s čim nižjim zadolževanjem.«
Tujci ju najdejo prek Trip Advisorja
Njun kontejner na Viču obišče različna struktura gostov, skupno pa jim je to, da »imajo dober okus, strmijo h kakovsti in lokalnim sestavinam«. Pogosto tja zaidejo tudi tujci, ki ju najdejo prek popotniškega portala Trip Advisor, kjer trenutno zasedata 2. mesto na seznamu najboljših restavracij v Ljubljani. Pomemben del pri promociji imajo poleg priporočil s strani strank tudi družbena omrežja.
Ekipa Hood Burger je bila lani med finalisti izbora Mladi podjetnik leta.
Malo več dopusta, prosim!
Mladeniča, ki sta bila v finalu izbora Mladi podjetnik leta, trdno delata in si zaenkrat privoščita bolj malo dopusta. Izkoristita proste dneve, saj jima urnik omogoča proste nedelje in praznike. Dodajata pa, da bo že iz vidika zdravja pametno vzeti kakšen dan počitka več.