Hopin na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov

Avtor Maruša Žibert — 01.09.2016
Komentiraj!
Slovaški startup Hopin, ki se je sredi avgusta razširil tudi v Ljubljano, na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov. Zanimanje za aplikacijo, ki so jo slovenski mediji označili za slovaški Uber, je precejšnje.
Hopin na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov

V zgolj 10 dneh je aplikacija Hopin pridobila več kot 5 tisoč uporabnikov (Vir slike: osebni arhiv).

Spomnimo, Hopin je v Ljubljani zaživel sredi avgusta. Precejšnje zanimanje javnosti je aplikaciji prineslo vodilna mesta na spletnih tržnicah, kot sta App Store in Google Play. Storitev smo preizkusili tudi na Zavodu mladi podjetnik, med vožnjo pa nam je Jaka Oman, vodja Hopina v Sloveniji, zaupal kar nekaj zanimivosti slovaške aplikacije. Več v članku Kako me je zapeljal Hopin taxi.

V 10 dneh več kot 5 tisoč uporabnikov

Nato pa so nastopili dnevi, ko na zemljevidu aplikacije ni bilo možno najti prav nobenega taksista. A Ljubljančani so očitno vendarle težko čakali, da si svoj taksi naročijo prek aplikacije, meni Jaka Oman. »V prvih treh dneh si je aplikacijo namestilo več kot 2500 uporabnikov. V aplikaciji je bilo ob lansiranju več kot 1500 aktivnih uporabnikov dnevno,« nam zaupa Oman. V zgolj 10 dneh pa si je aplikacijo namestilo več kot 5 tisoč uporabnikov.

»Tako ekstremnega primera namernih poškodb še nismo imeli.«

Hopin je ob lansiranju aplikacije zagotovil nekaj voznikov, a so se kmalu umaknili. S strani dispečerjev so bili postavljeni pogoji, da hkrati ne smejo delati za Hopin. »Pod takimi pogoji so se zaradi finančne varnosti odločili za delo pri dispečerjih, zato je bilo v aplikaciji večino časa premalo voznikov,« pravi sogovornik, ki dodaja, da so na terenu opazili kar precej raztrganih reklamnih plakatov Hopina. »Pri TAM-TAM-u, kjer so nameščali plakate, so povedali, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli.«

Danes 15 voznikov, čez eno leto že 300

Voznikom, ki so se oziroma se še bodo pridružili, ponujajo finančne garancije in obljubljajo nagrajevanje za bolj aktivno udeležbo. Oman poudarja, da Hopin ne želi izriniti dispečerjev s slovenskega prostora, temveč želijo z njimi sodelovati. »Zaradi nas ne bodo ugasnili, saj bo še vedno veliko ljudi klicalo taksi. Želimo pa del trga tudi za nas, saj verjamemo, da so Ljubljančani pripravljeni prek aplikacije naročati taksi.« V roku enega leta želi v sistemu vsaj 300 taksistov v Ljubljani ter več kot 50 tisoč mesečnih naročil.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice