Hopin na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov

Slovaški startup Hopin, ki se je sredi avgusta razširil tudi v Ljubljano, na ljubljanske ulice pošilja kar 15 voznikov. Zanimanje za aplikacijo, ki so jo slovenski mediji označili za slovaški Uber, je precejšnje.

Spomnimo, Hopin je v Ljubljani zaživel sredi avgusta. Precejšnje zanimanje javnosti je aplikaciji prineslo vodilna mesta na spletnih tržnicah, kot sta App Store in Google Play. Storitev smo preizkusili tudi na Zavodu mladi podjetnik, med vožnjo pa nam je Jaka Oman, vodja Hopina v Sloveniji, zaupal kar nekaj zanimivosti slovaške aplikacije. Več v članku Kako me je zapeljal Hopin taxi.

V 10 dneh več kot 5 tisoč uporabnikov

Nato pa so nastopili dnevi, ko na zemljevidu aplikacije ni bilo možno najti prav nobenega taksista. A Ljubljančani so očitno vendarle težko čakali, da si svoj taksi naročijo prek aplikacije, meni Jaka Oman. »V prvih treh dneh si je aplikacijo namestilo več kot 2500 uporabnikov. V aplikaciji je bilo ob lansiranju več kot 1500 aktivnih uporabnikov dnevno,« nam zaupa Oman. V zgolj 10 dneh pa si je aplikacijo namestilo več kot 5 tisoč uporabnikov.

»Tako ekstremnega primera namernih poškodb še nismo imeli.«

Hopin je ob lansiranju aplikacije zagotovil nekaj voznikov, a so se kmalu umaknili. S strani dispečerjev so bili postavljeni pogoji, da hkrati ne smejo delati za Hopin. »Pod takimi pogoji so se zaradi finančne varnosti odločili za delo pri dispečerjih, zato je bilo v aplikaciji večino časa premalo voznikov,« pravi sogovornik, ki dodaja, da so na terenu opazili kar precej raztrganih reklamnih plakatov Hopina. »Pri TAM-TAM-u, kjer so nameščali plakate, so povedali, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli.«

Danes 15 voznikov, čez eno leto že 300

Voznikom, ki so se oziroma se še bodo pridružili, ponujajo finančne garancije in obljubljajo nagrajevanje za bolj aktivno udeležbo. Oman poudarja, da Hopin ne želi izriniti dispečerjev s slovenskega prostora, temveč želijo z njimi sodelovati. »Zaradi nas ne bodo ugasnili, saj bo še vedno veliko ljudi klicalo taksi. Želimo pa del trga tudi za nas, saj verjamemo, da so Ljubljančani pripravljeni prek aplikacije naročati taksi.« V roku enega leta želi v sistemu vsaj 300 taksistov v Ljubljani ter več kot 50 tisoč mesečnih naročil.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje