Hot Or Not – zgodba o uspehu in kako uničiti prihodek 500.000 $ mesečno

Hot Or Not je spletna stran, ki je zaživela leta 2000 in je bila mišljena za bližnje prijatelje ustanoviteljev Jamesa Honga in Jima Younga, ki sta stran postavila na domačem računalniku. Poslala sta 40 elektronskih sporočil in do konca dneva je stran obiskalo kar 40.000 ljudi! V tistem trenutku je stran potrebovala kar 30 sekund za prikaz.
Hot Or Not - zgodba o uspehu in kako uničiti prihodek 500.000 $ mesečno

HotOrNot.com – HudAliNe.si?

HotOrNot.com je izredno enostavna spletna stran, kjer enostavno ocenjujemo osebe z 1-10 na podlagi njihovih slik (bomo morebitne moralne zadržke pustili ob strani). Kot rečeno je stran doživela neverjeten uspeh in ustanovitelja sta bila v prihodnjih mesecih v raznih časopisih in tudi pobrala nekaj nagrad v zabavni industriji.

Leta 2001 sta dodala zopet izredno enostaven sistem e-zmenkov – namesto branja dolgih profilov je oseba le izbrala da/ne na podlagi slike. Danes HotOrNot dobi 2-3 elektronska sporočila na dan, ki poročajo o uspešnih zvezah in porokah. Vse do prejšnjega meseca je bil ta del (ponavadi za moške) plačljiv, saj je bila mesečna naročnina 6 $, naročenih pa naj bi bilo kar 15% vseh uporabnikov. Tako je mesečni prihodek znašal 600.000 $, v letih pa sta si ustanovitelja nabrala preko 20 milijonov dolarjev. Stran ni nikoli dobila zunanjega financiranja.

Vendar je zaradi konkurenčnih strani kmalu promet na strani začel upadati in ustanovitelja sta se dolgočasila, saj nista počela kaj dosti več od vzdrževanja same spletne strani, zato sta se odločila, da bosta ukinila naročnine in uničila prihodek, ki je prinašal 500.000 $ mesečno! Ustanovitelja sta potem preoblikovala družbo v delniško in izdala delnice svojim zaposlenim. Podjetje sicer sedaj porablja rezerve milijonov dolarjev, ki si jih je nabralo v teh letih.

Rezultati pa se že poznajo, saj je promet zrasel za kar 60%, podjetje pa je že doseglo točko preloma s prodajo oglasnega prostora in navideznih daril. Kako bo novost vplivala na poslovanje podjetja na dolgi rok bo povedal čas.

Za zaključek še citat avtorja novice Michaela Arringtona (sicer ustanovitelja TechCrunch in uspešnega e-podjetnika):

“Entrepreneurs tend to have a screwed up way of measuring risk – the more the better – and these guys are no exception.”

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje