Hot Or Not - zgodba o uspehu in kako uničiti prihodek 500.000 $ mesečno

Avtor Dejan Murko — 08.05.2007
Komentiraj!
Hot Or Not je spletna stran, ki je zaživela leta 2000 in je bila mišljena za bližnje prijatelje ustanoviteljev Jamesa Honga in Jima Younga, ki sta stran postavila na domačem računalniku. Poslala sta 40 elektronskih sporočil in do konca dneva je stran obiskalo kar 40.000 ljudi! V tistem trenutku je stran potrebovala kar 30 sekund za prikaz.
Hot Or Not - zgodba o uspehu in kako uničiti prihodek 500.000 $ mesečno

HotOrNot.com - HudAliNe.si?

HotOrNot.com je izredno enostavna spletna stran, kjer enostavno ocenjujemo osebe z 1-10 na podlagi njihovih slik (bomo morebitne moralne zadržke pustili ob strani). Kot rečeno je stran doživela neverjeten uspeh in ustanovitelja sta bila v prihodnjih mesecih v raznih časopisih in tudi pobrala nekaj nagrad v zabavni industriji.

Leta 2001 sta dodala zopet izredno enostaven sistem e-zmenkov - namesto branja dolgih profilov je oseba le izbrala da/ne na podlagi slike. Danes HotOrNot dobi 2-3 elektronska sporočila na dan, ki poročajo o uspešnih zvezah in porokah. Vse do prejšnjega meseca je bil ta del (ponavadi za moške) plačljiv, saj je bila mesečna naročnina 6 $, naročenih pa naj bi bilo kar 15% vseh uporabnikov. Tako je mesečni prihodek znašal 600.000 $, v letih pa sta si ustanovitelja nabrala preko 20 milijonov dolarjev. Stran ni nikoli dobila zunanjega financiranja.

Vendar je zaradi konkurenčnih strani kmalu promet na strani začel upadati in ustanovitelja sta se dolgočasila, saj nista počela kaj dosti več od vzdrževanja same spletne strani, zato sta se odločila, da bosta ukinila naročnine in uničila prihodek, ki je prinašal 500.000 $ mesečno! Ustanovitelja sta potem preoblikovala družbo v delniško in izdala delnice svojim zaposlenim. Podjetje sicer sedaj porablja rezerve milijonov dolarjev, ki si jih je nabralo v teh letih.


Rezultati pa se že poznajo, saj je promet zrasel za kar 60%, podjetje pa je že doseglo točko preloma s prodajo oglasnega prostora in navideznih daril. Kako bo novost vplivala na poslovanje podjetja na dolgi rok bo povedal čas.


Za zaključek še citat avtorja novice Michaela Arringtona (sicer ustanovitelja TechCrunch in uspešnega e-podjetnika):

"Entrepreneurs tend to have a screwed up way of measuring risk - the more the better - and these guys are no exception."


Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice