Hrvaška aplikacija, ki daje prostor za razvoj idej in inovacij

Like My Idea je hrvaška platforma, ki omogoča upravljanje z inovacijami. Kot pravijo hrvaški kolegi iz podjetja Croz, je nastala iz potrebe za nenehno izboljšanje poslovnih procesov v organizaciji. Pogovarjali smo se z Mirelo Držaić, svetovalko za poslovne rešitve v zagrebškem podjetju.
Hrvaška aplikacija, ki daje prostor za razvoj idej in inovacij

Tako je videti profil uporabnika platforme Like My Idea (Vir slike: Croz)

»Na kratko, Like My Idea (LMI) podjetjem omogoča enostaven in konkreten način promocije, zbiranja, upravljanja in kreiranja idej v organizaciji,« razloži Mirela Držaić. Ker se pogosto zgodi, da najboljše ideje nastanejo pri posameznikih, medtem ko se najbolje razvijajo v kolektivu, so idejo o razvoju inovacij premestili na platformo. Podobno, kot delujejo družbena omrežja, le da ta zaposlenim omogoča izmenjavo idej in znanj znotraj organizacije.

Sprva testirali znotraj lastnega podjetja, nato jo ponudili drugim

Podjetje, ki šteje več kot 130 IT razvijalcev, nekaj od teh ima certifikat za Scrum Master, ekipo pa sestavljajo tudi družbeni svetovalci, ki pomagajo uporabnikom pri uvozu rešitve, je na razvoju omenjene platforme delalo nekaj manj kot eno leto. Prve različice platforme so testirali znotraj podjetja in na podlagi lastne uporabe izdelek nenehno izboljševali. »Platforma živi že skoraj dve leti, vsakih nekaj mesecev pa izdamo nadgradnjo z izboljšanimi ali novimi funkcionalnostmi,« pravi Držaićeva.

V razvoj ideje vključena celotna ekipa

Vedno je prostor za razvoj novih idej in inovacij: »To, kar resnično predstavlja problem, je, da zaposleni nimajo primernega načina oziroma sredstva za izražanje svojih idej. Zato je pomembna transparentnost in vključenost celotne ekipe.« Ko zaposleni nimajo strahu pred negativnimi povratnimi informacijami, so bolj motivirani in pripravljeni se vključiti v proces izboljšanja lastne organizacije, je prepričana.

Glas za idejo, ki je vidna vsem v vsakem trenutku

Ideje se na Like My Idea podajajo v obliki bloga, drugi zaposleni pa jih komentirajo, možno je tudi glasovanje. »Po tem ko ideja doseže določeno število glasov gre na presojo k vodjem oddelkom,« pravi Držaićeva. Ideje gredo skozi izredno konkreten proces odločevanja, tisto, kar je pomembno, poudarja, pa je, da je status ideje v vsakem trenutku viden ostalim članom podjetja. »Na tak način celotno podjetje sodeluje v oblikovanju ideje in lahko sledi njeni implementaciji

Sodelovanje z IBM-om in drugimi svetovno znanimi IT podjetji

Aplikacijo je možno uporabljati na svojih mobilnih napravah (iOS, Android, BlackBerry in Windows Mobile naprave) ali prek oblaka. Platforma je implementirana na IBM Connections in IBM BPM platformah. Croz je namreč Premier Business Partner IBM-a, sodelujejo pa tudi z nekaterimi drugimi svetovno znanimi podjetji s področja IT.


Hiter vpogled v platformo Like My Idea (Vir slike: Croz)

»Ni mi všeč« ne obstaja

Držaićeva izpostavlja, da je njihova platforma narejena tako, da možnosti za »dislike« (ni mi všeč, op.p.) ni. Cilj reševanja je iskanje kreativnosti in inovativnosti brez kakršnikoli negativnih posledic. »Najhuje, kar se lahko zgodi, je, da ideja ni odobrena, vendar pa obstaja arhiv, ki je dostopen vsem, kjer se jo lahko najde tudi pozneje, če se pokaže potreba po njej.«

Proces evaluacije ideje se da zlahka prilagoditi, brez dodatnega programiranja. Če uporabnik, torej zaposleni, želi, da njegova ideja ostane anonimna, jo lahko poda tudi anonimno.

Mesečna naročnina ali vpeljava infrastrukture

In cena? »Uporabniki rešitve Like My Idea lahko uporabljajo prek oblaka, pri čemer se plača mesečna naročnina po uporabniku,« ta model je privlačen predvsem za mala in srednja podjetja, pravi Držaićeva. Lahko pa jo uporabljajo tudi znotraj podjetja, kar pomeni, da mora uporabnik kupiti potrebno infrastrukturo. Za ceno takšnega načina uporabe in kakšno infrastrukro gre, Držaićeva ne pove.

Slovenska podjetja jo že uporabljajo

Da, konkurenca je, pravi, pa vendar so prepričani, da so prednosti njihove platforme tiste, s katerimi se razlikujejo od preostalih podobnih rešitev. Imajo že kar nekaj strank, poleg hrvaškim podjetij so na njihovem seznamu tudi slovenska, rešitev pa je privlačna tako za javni kot tudi za zasebni sektor.

Na slovenskem trgu so prisotni že kar nekaj časa, v njihovem načrtu pa je svojo rešitev predstaviti tudi tujini. V tujini so prisotni že od samega začetka, zlasti v Veliki Britaniji, Nemčiji in v Savdski Arabiji. Tam bodo po besedah Držaićeve sledili trendom in jo nadgrajevali glede na potrebe uporabnikov oziroma trga.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje