Hrvaški Monolith najboljši startup v Evropi!

Po izboru Microsofta je najboljši startup v Evropi mlado hrvaško podjetje Monolith. Podjetje, ki se trenutno ukvarja z izdelavo inovativne naprave za lažje spremljanje uspešnosti oglaševanja v realnem času, je sicer uspešne projekte pokazalo že v preteklosti.
Hrvaški Monolith najboljši startup v Evropi!

Hrvaški Monolith najboljši startup v Evropi! (Vir slike: sxc.hu)

Prestižno nagrado je podjetje, ki ima poleg hrvaških tudi estonske korenine, prejelo za svojo inovativno napravo za spremljanje uspešnosti oglaševanja v realnem času. Projekt Monolith je začela razvijati ekipa sedmih podjetnikov in inovatorjev maja 2012, do danes pa jim je že uspelo skleniti partnerstvo z nekaterimi večjimi blagovnimi znamkami.

Poglejmo si s katerim projektom je mladi startup nase opozoril tehnološkega giganta, podjetje Microsoft. Monolith je tehnološko izredno dovršena naprava, namenjena za izboljšanje področja oglaševanja. Za svoje delovanje uporablja Microsoftovo kinetično tehnologijo, ki zazna gibanje uporabnikov. Prav to je tudi razlog, da naprava omogoča aktivno sodelovanje s potrošniki, oglaševalec pa ima možnost spremljanja uspešnosti oglaševanja v realnem času.

Mlado hrvaško podjetje Monolith je najboljši startup v Evropi!

Oglaševalci lahko z napravo Monolith ugotovijo ključne informacije, potrebne za uspešen marketing, saj jim naprava prikaže statistične podatke o tem, koliko ljudi je opazilo določen oglas, kakšna je bila njihova reakcija na sporočilo ter koliko časa so si oglas dejansko ogledovali.

Monolith je zaenkrat prvo hrvaško podjetje, ki je prejelo prestižno Microsoftovo nagrado. Za mlado podjetje je to vsekakor velika čast, saj so s tem dokazali, da spadajo v sam svetovni vrh med tehnološkimi podjetji.

Vir: Croatia Week

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje