Hulu a.k.a. Clown Co.

Avtor Egon Ravbar — 31.10.2007
Komentiraj!
Portal, ki je bil sprva označen kot edini pravi tekmec YouTube-u, je izšel v beta različici in je na voljo zaprtemu krogu preizkuševalcev.
Hulu a.k.a. Clown Co.

Ker je imela razvojna ekipa Hulu v marcu težave z izbiro imena, jim je na pomoč priskočil Google. Od takrat so znani tudi kot Clown Co.

NBC Universal in News Corporation torej ne bosta sledila svoji prvotni nameri in neposredno konkurirala YouTube-u, ampak sta projekt zastavila kot distribucijski kanal video vsebin. Televizijske nanizanke bosta posredovala NBC in mreža Fox ter še vsaj 15 ostalih manjših kabelskih programov. Za filmski nabor bosta poskrbela Universal in Fox, ta petek pa sta se ekipi pridružila še močna akterja v panogi, Sony in MGM.

Uporaba portala Hulu širši javnosti ne bo omogočena še naslednjih nekaj mesecev, vendar je vsebino moč gledati na straneh partnerjev, ki so AOL, Yahoo, MySpace, MSN in Comcast. Vsi, ki živimo izven ZDA, do vsebin nimamo dostopa.

Izrazita slabost, ki jo omenjajo analitiki je ta, da bodo stare dele televizijskih serij brisali. S tem pa samo kažejo, da niso popolnoma uspeli pri preskoku iz okvirjev oblikovanja televizijskega programa na oblikovanje spletne storitve.

Od uporabnikov se ne zahteva prenos posebnega programa, obvezen je le Flash player. Prva stran ponuja vse pomembne podatke kot so najbolj gledani, najpopularnejši in najnovejši video. Tukaj je tudi iskalnik po bazi.

Vodilni pravijo, da bodo pri ustvarjanju programa prisluhnili željam uporabnikov in kar je še posebej pomembno, oglasi naj bi bili manj moteči kot na televiziji. To izjavo so podkrepili s podatkom, da bo gledalcu v 30 minutnem videu vsiljen zgolj 2 minutni oglasni blok, medtem ko je na televizijskem programu tak blok dolg kar 8 minut.


Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice