Hulu a.k.a. Clown Co.

Portal, ki je bil sprva označen kot edini pravi tekmec YouTube-u, je izšel v beta različici in je na voljo zaprtemu krogu preizkuševalcev.
Hulu a.k.a. Clown Co.

Ker je imela razvojna ekipa Hulu v marcu težave z izbiro imena, jim je na pomoč priskočil Google. Od takrat so znani tudi kot Clown Co.

NBC Universal in News Corporation torej ne bosta sledila svoji prvotni nameri in neposredno konkurirala YouTube-u, ampak sta projekt zastavila kot distribucijski kanal video vsebin. Televizijske nanizanke bosta posredovala NBC in mreža Fox ter še vsaj 15 ostalih manjših kabelskih programov. Za filmski nabor bosta poskrbela Universal in Fox, ta petek pa sta se ekipi pridružila še močna akterja v panogi, Sony in MGM.

Uporaba portala Hulu širši javnosti ne bo omogočena še naslednjih nekaj mesecev, vendar je vsebino moč gledati na straneh partnerjev, ki so AOL, Yahoo, MySpace, MSN in Comcast. Vsi, ki živimo izven ZDA, do vsebin nimamo dostopa.

Izrazita slabost, ki jo omenjajo analitiki je ta, da bodo stare dele televizijskih serij brisali. S tem pa samo kažejo, da niso popolnoma uspeli pri preskoku iz okvirjev oblikovanja televizijskega programa na oblikovanje spletne storitve.

Od uporabnikov se ne zahteva prenos posebnega programa, obvezen je le Flash player. Prva stran ponuja vse pomembne podatke kot so najbolj gledani, najpopularnejši in najnovejši video. Tukaj je tudi iskalnik po bazi.

Vodilni pravijo, da bodo pri ustvarjanju programa prisluhnili željam uporabnikov in kar je še posebej pomembno, oglasi naj bi bili manj moteči kot na televiziji. To izjavo so podkrepili s podatkom, da bo gledalcu v 30 minutnem videu vsiljen zgolj 2 minutni oglasni blok, medtem ko je na televizijskem programu tak blok dolg kar 8 minut.

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje