iCenter eRegistrator prejel zlato priznanje za inovativnost

GZS - Območna zbornica za severno Primorsko je na 18. Srečanju gospodarstvenikov Primorske podelila priznanja najboljšim inovatorjem regije za leto 2012. Zlato priznanje za inovativen dokumentni sistem eRegistrator je dobilo podjetje SAOP in se uvrstilo v nacionalni izbor za najboljšo inovacijo.
iCenter eRegistrator prejel zlato priznanje za inovativnost

iCenter eRegistrator prejel Zlato priznanje za inovativnost (Vir slike: sxc.hu)

SAOP-ova inovacija ima velik pomen za razširjanje brezpapirnega poslovanja, saj olajšuje uvedbo dokumentnega sistema v poslovne procese ter z organizacijskega in s tehničnega vidika poenostavlja izpolnjevanje zakonskih zahtev.

V SAOP-u se zavedajo, da so inovacije in stalne izboljšave produktov in samega poslovanja ključne za ustvarjanje konkurenčne prednosti. Letošnje zlato priznanje je tako za SAOP že drugo, saj ga je podjetje prejelo že leta 2006 za spletni poslovni program za majhna podjetja miniMAX.  

Ponosen sem, da je najmlajši član družine našega ERP sistema SAOP iCenter dobil zlato priznanje za inovacijo. Tega priznanja ne razumem samo kot priznanje meni in mojemu delu, pač pa tudi kot priznanje mojim sodelavcem in stimulativnemu okolju v podjetju. Današnje priznanje je sicer namenjeno preteklim dosežkom, je pa hkrati spodbuda in obveza meni in ekipi, da se še bolj predano posvetimo razvoju in izboljšavam našega ERP sistema SAOP iCenter,” je povedal Peter Rodman, nagrajeni inovator iz podjetja SAOP.

S to inovacijo, ki je bila proglašena kot ena najboljših izmed treh severnoprimorskih, pa se je podjetje prvič uvrstilo tudi na nacionalni izbor, ki bo potekal predvidoma septembra na Brdu pri Kranju. 

Veseli nas, da je žirija prepoznala inovacijsko vrednost eRegistratorja. Pa ne samo zato, ker prinaša nekaj novega na tržišče. Gre namreč za rešitev, ki tudi uporabnikom omogoča, da prek uvedbe brezpapirnega poslovanja in ostalih zmožnosti iCentra inovirajo svoje procese in poslovne modele“, je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. 

V podjetju SAOP poleg tehničnih izboljšav in novih programskih rešitev veliko pozornosti posvečajo izboljšavam v lastnih poslovnih procesih ter pri delu z ljudmi. “V zadnjih letih smo intenzivno delali na izboljšanju delovne klime, ustvarjalnosti in etičnem poslovanju. Prepričana sem, da brez tega, kljub inovativnim poslovnim rešitvam, ne bi zmogli tako uspešnega delovanja v času gospodarske krize,” je še povedala Sonja Šinigoj.

Vir: SAOP

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje