Igor Marjanovič: Američani sprašujejo manj po ceni kot Evropejci

V teh dneh bo minilo eno leto odkar je podjetje OOG, na čelu katerega je Igor Marjanovič, na konferenci Podim prejelo naslov startup leta 2014. Podjetje razvija napravo H2O-Pal, ki se je pred dvema letoma predstavljala tudi na Kickstarterju.
Igor Marjanovič: Američani sprašujejo manj po ceni kot Evropejci

Podjetje OOG je na lanski konferenci Podim prejelo naziv Startup leta (Vir slike: Saša Kapetanovič).

Ekipa je trenutno v zaključni fazi pridobivanja certifikatov za FCC, CE in Bluetooth, ki jim bodo omogočili prodajo produkta na evropskem in ameriškem tržišču. »Dokler nimamo vseh potrebnih dovoljenj, produkta ne moremo prodajati. Smo sicer zbrali nekaj prednaročil, ki so nam poleg lastnih vložkov omogočila, da smo produkt zaključili v celoti,« pravi Marjanovič.

Pri razvoju produkta nešteto izzivov

Dodaja, da je v razvoju produkta prišlo do zamude, in sicer pri izdelavi orodja za brizganje plastičnih delov. »Največji izziv je bilo narediti nastavek iz elastomera, ki ga lahko namontiramo na plastenke ali steklenice različnih dimenzij,« zaradi česar je bilo potrebno večkrat prilagoditi orodje.

Potencial, ki so ga prepoznala zveneča imena

Podjetje OOG je med Kickstarter kampanjo, ki so jo sicer predčasno zaključili, dobilo kar nekaj povabil za sodelavanje s strani znanih podjetij, med njimi tudi Panasonic in Phillips. Panasonic se je na primer zanimal, kako bi njihovo tehnologijo namestili na škatle tablet, tako da bi naprava prepoznala, ali je bolnik vzel tablete in koliko. A raje kot temu, da bi pozornost preusmerili na več strani, so se, pravi Marjanovič, posvetili zgolj produktu.

Produkt se je sicer neuspešno predstavil na platformi Kickstarter, a požel veliko zanimanja s strani podjetij (Vir slike: Davorin Baloh).

Pri iskanju investicije so se stvari odvijale počasneje, kot so pričakovali

Na začetku so iskali tudi investicijo, vendar pa so se te stvari premikale počasneje, kot so pričakovali, obenem pa je bilo tudi vrednotenje njihove ideje oziroma podjetja nižje od pričakovanj. Tako so se sami lotili izziva financiranja, večinoma v mošnjiček prispevajo kar člani sami po svojih zmožnostih. Veliko pa jim je pomagal tudi razpis P2A.

Cena: 129 dolarjev

Kako se je H2O-Pal predstavil na Kickstarterju? >>

»Najbolj pozitiven odziv dobivamo iz ZDA. Razlika, ki smo jo zaenkrat opazili, je, da Američani manj sprašujejo po ceni kot Evropejci. O ostalem pa je še prezgodaj govoriti,« pojasnjuje sogovornik. Cena za H2O-Pal bo 129 dolarjev, bodo pa pogosto omogočili tudi razne popuste, dodaja.

Ameriški del bistven za dogajanje na ameriškem tržišču

V ekipi bistvenih sprememb ni. Razdeljena je na dva dela, eden je nastanjen v ZDA, kar jim omogoča izrazito usmeritev na ameriški trg. »Vsi člani ekipe delamo na različnih področjih, pri čemer se ve, kdo je najbolj kvalificiran za posamezno področje,« razloži in dodaja, da se navkljub kupu idej za nove inovacije v celoti posvečajo produktu H2O-Pal.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje