Imamo prvi start produkta v TSstartup

Avtor Borut Borštnik — 12.12.2012
Komentiraj!
Ribiskekarte.si so 1. launch v okviru podjetniškega pospeševalnika Telekom Slovenije. S svojo inovativno storitvijo nakupa ribolovnih dovolilnic preko spleta so se podali na tržišče, ki se sicer srečuje z dokaj zastarelimi načini poslovanja, vendar zaenkrat projektu kaže dobro.
Imamo prvi start produkta v TSstartup

RibiskaKarte.si je svojo storitev lansiral v mesecu novembru, v času izven sezone, predvsem iz razloga, da lahko spremljajo začetne odzive in se čim bolje pripravijo na spomladansko ribolovno sezono.

Pogovarjali smo se z Martinom Korenjakom ter Boštjanom Lipnikom, ki sta nam postregla z nekaj zanimivimi informacijami. RibiskeKarte.si je kot storitev lansirala v mesecu novembru, v času izven sezone, predvsem iz razloga, da lahko spremljajo začetne odzive in se čimbolje pripravijo na spomladansko ribolovno sezono.

Kaj je bil ključni izziv pri postavljanju aplikacije? Katerim ciljem ste sledili?
Kjučen izziv pri postavljanju aplikacije je bila čimkrajša pot do ribolovne dovolilnice, hkrati pa delujemo tudi kot informativno središče za ribiče, saj portal vključuje številne uporabne informacije, ki ribiču olajšajo odločitev za ribarjenje oz. nakup dovolilnice, kot so npr. spletna kamera v živo, vremenska napoved, vodostaj, število prodanih kart za določen dan in revir, komentarji ribičev, trofejne slike.
Storitev bo dostopna v 7 svetovnih jezikih. V bližnji prihodnosti bodo potencialni partnerji tudi hotelirji, gostinci in celotna ribiška branža. Združujemo eno najstarejših človekovih obrti oziroma hobijev z najnovejšimi tehnologijami. Trenutno storitev tržimo pri slovenskih ribiških družinah, cilj pa je zgraditi mednarodno prepoznavno družbeno omrežje za ribiče, sporočata Martin Korenjak in Boštjan Lipnik, ustanovitelja spletnega portala Ribiskekarte.si.

Kakšen poslovni model se skriva za projektom? Ste že prodali prvo karto?
Osnovni poslovni model je provizija, katero ribiške družine plačujejo že obstoječim prodajnim mestom, ki so danes v večini primerov okoliška gostišča, hoteli ali trgovine, ki pa svoja vrata odprejo prepozno za zgodnje “ribiške ure”. Provizija je konkurenčna prodajnim mestom, hkrati pa jim poleg preglednih statistik, oglaševanja, pospeševanje prodaje in fleksibilnosti prinašamo tudi številne ostale prednosti. Sledile bodo tudi druge oblike kreiranja prihodkov, ki pa naj zaenkrat ostanejo še skrivnost. Prvi naval nakupa dovolilnic pričakujemo v spomladanskih mesecih, ko se odpre ribolovna sezona.

Ribiskekarte.si so torej lep primer, kako lahko v svojem hobiju najdete poslovno priložnost. Tisti podjetniki, ki ste v prostem času ribiči, boste storitev zagotovo preizkusili. Ribolov je namreč zelo sproščujoč šport in v kolikor si želite oddih ter umik iz stresnega podjetniškega okolja, vam ga ekipa Ribiskekarte.si nadvse priporoča. Seveda ne pozabite najprej kupiti dovolilnice!

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!