Imate bazo zvestih strank?

Zveste stranke so ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetij. Že prvi dan, ko podjetnik registrira podjetje, se zanj začne boj za prve stranke, trud pri pridobivanju novih kupcev pa po nekaj letih poslovanja ne bi smel biti nič manjši kot na začetku!
Imate bazo zvestih strank?

Imate bazo zvestih strank? (Vir slike: sxc.hu)

Pri pridobivanju novih strank vam lahko močno pomaga ugled vašega podjetja in priporočila že obstoječih strank, oziroma prav nasprotno – v kolikor bodo vaše obstoječe ali nekdanje stranke o vas imele slabo mnenje, bodo tega o vas najverjetneje širile tudi dalje.

Da bi stranko lahko obdržali in bi se k vam vračala tudi kasneje, morate zanjo torej ustrezno poskrbeti. Najprej pa potrebujete ustrezno bazo zvestih strank, ki vam jih bo pomagala razvrstiti v različne kategorije po določenih kriterijih, šele nato boste lahko poslovno ponudbo za posamezno stranko lahko prilagodili tako, da bo zanjo kar najbolj primerna. 

Pri gradnji baze strank si lahko pomagate z naslednjimi vprašanji.

  • Kakšna so vaša pričakovanja glede rasti števila novih strank?
  • Koliko strank si lahko privoščite izgubiti?
  • Koliko denarja nameravate zapraviti, da bi v zvestobo prepričali eno novo stranko ali eno nekdanjo stranko?
  • Kaj je vzrok, da se število obstoječih strank zmanjšuje?
  • Katere bodo lastnosti, po katerih boste razločevali stranke, ki vam prinašajo višje dobičke in stranke, ki vam prinašajo nižje dobičke?
  • Na kakšen način boste pridobivali nove stranke? So to brezplačna testna obdobja, povečanje dela na SEO, spletno oglaševanje, marketinške promocije?
  • Kateri so vaši glavni konkurenti ter kako stranke prepričate, da bi se odločile za vas in ne za konkurenta?

Ta in podobna vprašanja morda na dan privlečejo veliko novih nejasnosti, toda da bi vaše podjetje lahko bilo uspešno, morate nanje čimprej poiskati ustrezne odgovore. Dejstvo je, da je obstoječo stranko veliko lažje obdržati kot pridobiti novo, zato se vam bo trud na dolgi rok zagotovo izplačal!

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje