Imate probleme z izterjavo zamujenih plačil?

Pomembno je, da ste pozorni na opozorilne znake, ki nakazujejo, da ima vaš kupec finančne probleme. Takšni znaki so največkrat: manjša količina naročil, pozna plačila, prošnja za kopijo računa, ki naj bi se izgubil med pošto, spremenjena telefonska številka, spremenjeno ime podjetja in nedosegljivost.
Imate probleme z izterjavo zamujenih plačil?

Zmanjšajte število neplačanih računov s pomočjo petih preprostih pravil. (vir slike: http://www.sxc.hu/)

Da bi se izognili neplačanim računom, si preberite naslednjih 5 pravil – morda vam pridejo prav.

1. Takoj, ko kupec zamuja s plačilom z njim vzpostavite osebni kontakt. Največkrat podjetniki naredijo napako, ker predolgo čakajo. Dlje časa kot boste odlašali, manj verjetnosti boste imeli, da bo vaš izdan račun plačan. Agencija za izterjavo dolgov Commercial Collection Agency Assn navaja: „V kolikor boste čakali 1 mesec, vaše možnosti za plačan račun padejo na 81 odstotkov, po 2 mesecih na 52 odstotkov in po 12 mesecih na 25 odstotkov.”

Pisni opomini malokrat zaležejo, zato je veliko bolj učinkovit telefonski klic. Morda se dogovorite za kompenzacijo ali kakšno drugo obliko plačila, lahko pa kupcu ponudite tudi popust. Pred zaključkom telefonskega klica ponovno preverite glavne točke dogovora (npr.: nov rok plačila, znesek, način plačila, itd.) in kasneje prosite kupca naj podpiše dokument z novim dogovorom – v kolikor se znajdete na sodišču vam bo podpisan dogovor prišel prav.

2. Neizpolnjene obljube jemljite skrajno resno. V kolikor kupec ne spoštuje novega roka plačila, njegovo dejanje nakazuje na to, da ni vreden zaupanja. Takrat morate ukrepati hitro in zaustaviti nadaljnja naročila, zahteve in izvajanje storitev.

3. Razmislite o najemu agencije za izterjavo dolgov. Če vam stvari uhajajo iz rok, razmislite o tem, da najamete podjetje, ki je specializirano za izterjavo dolgov.

4. Preglejte vaše pravne možnosti. Ko vam zmanjka možnosti sledi še zadnji opomin pred tožbo. Pripravljeni morate biti na to, da je dokazovanje krivde na sodišču lahko zelo zamudno in večkrat neučinkovito.

5. V podjetje vpeljite novo kreditno politiko. Podrobno preglejte vaše postavljene pogoje pri plačevanju računov, postavite še težje zahteve, kadar imate opravka z novim kupcem. Vsak mesec pregledujte odprte račune, še posebej bodite pozorni na podjetja, ki so spremenila telefonsko številko ali preselila sedež podjetja. Pomemben je tudi dialog s konkurenčnimi podjetji s katerimi si lahko delite informacije o kupcih.



Vir: Businessweek.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje