Si težko zapomnite imena?

Do kakšne neprijetne situacije vas lahko pripelje pozabljanje imen! Vsak dan, ko se spoznavate z ljudmi, je na preizkušnji tudi vaš spomin. Če si težko zapomnite imena, potem so spodnje metode za treniranje prav nalašč za vas.
Si težko zapomnite imena?

Pozabljate imena sogovornikov? (Vir slike: YouTube)

Predstavljajte si ,da ste na enem od večjih dogodkov, na katerega so povabljeni mnogi, ki bi lahko postali vaše stranke. Z vsakim se rokujete, predstavite, a že čez nekaj trenutkov ne veste, kako je bilo ime vašemu sogovorniku. Marko? Miha? Ne, mislite, da je bil Matjaž!

Kako naj si zapomnimo vsa ta imena? Za to bo potrebno nekaj treninga, predvsem pa koncentracije. Svojemu sogovorniku ne pomulite le roke in zrecitirate svojega imena, prisluhnite mu od njegove prve izrečene besede. Torej, od imena.

Predstavljamo nekaj napotkov, s katerimi si boste lažje zapomnili imena sogovornikov.

Ponavljate, ponavljajte, ponavljajte

Takoj, ko vam sogovornik izda svoje ime, si ga ponovite v mislih. Večkrat, kot si ga boste ponovili v mislih, večja je verjetnost, da si ga boste zapomnili.

Me veseli, …

Ko se vam oseba predstavi, ponovite njegovo ime.

Sprašujte!

Če boste svojemu sogovorniku zastavljali vprašanja z njegovim imenom, si boste njegovo ime zagotovo zapomnili. Na primer, Marko, ste se že kdaj udeležili podobnega dogodka?

Povežite njegovo ime z nekom od znanih

Gre za podobno metodo kot takrat, ko smo še sedeli za šolskimi klopmi. S povezavami, ki se jih spomnimo, si utrjujemo pot, da si bomo ime za vedno zapomnili. Petra? Kot Petra Majdič! Morda boste s temi povezavami poželi tudi nekaj smeha in prebili začetno tremo.

Ime povežite s sliko

Če ste spoznali nekoga z imenom Filip, njegovo ime povežite s kom znanim. Na primer s Filipom Flisarjem.

Ime osebe povežite z nečim, kar jo definira.

Vesna je direktorica, zatorej Vesna direktorica. Ali pa: Katja dela v prodaji, zatorej: Katja, prodaja.

Ime uporabljajte v stavkih.

Če boste uporabljali ime sogovornika v stavkih, ne le, da si boste ime sogovornika zapomnili, temveč boste pri sogovorniku vzbudili občutek pomembnosti. Najlepše je, ko si sogovornik zapomni naše ime in ga samozavestno uporablja.

Uporabite prijatelja

Svojemu sogovorniku predstavite svojega prijatelja. S tem boste sogovornika »prisilili«, da se predstavi še enkrat. To je precej uporabna metoda zlasti takrat, ko si imena niste zapomnili. Ne zapravite vnovične priložnosti in si z zgornjimi metodami zapomnite ime sogovornika.

Prosite za vizitko

Sogovornika prosite za vizitko. Ob prejemu jo skrbno preglejte in preverite ime. Od tam naprej vam bo šlo kot po maslu.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje